return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 
tuota noin..

juuh
hellou hellou :P menee ehkä vähän opetellessa vielä tätä hommaa, eli oon siis uus käyttäjä täällä..
GrimReaper
Tervetuloo vaan tänne TA:n Suomi-osioon! Täällä on tosin ollut aika hiljaista viime aikoina kuten vähän kaikissa muissakin maailman konemusafoorumeissa....sama juttu itse musan kanssakin, ollaan jonkinlaisessa kuopassa parhaillaan mutta toivottavasti noustaan jossain vaiheessa. Saapa nähdä josko ihmiset aktivoituu taas aikaa myöten.

TA on hullu paikka jossa on liikaa järjettömiä ihmisiä joilla ei oo muuta tarkotusta ku spämmätä joka paikassa, esittää coolia kun kuuntelee viimeisimpiä 0-päivän mp3sia ja samalla haukkua muita koska muut eivät pidä samoista biiseistä kuin itse.
Chronosis
Huhuh... 2 vuotta foorumia lueskellu ja nyt vasta huomasin että täällä on Suomelle oma osastokin. :rolleyes:

Tervetuloa kuitenkin, juuh. Nimimerkkiin olisi kenties voinut hiukka enempikin panostaa.
Puuhis
Mo :)
GrimReaper
Joo tää kotimaan osio on nyt ollu täällä.. mitä, oisko pari vuotta. Alussa oli mukavasti populaa täälläkin mutta nyt vain kourallinen samoja naamoja käy täällä muutaman kerran viikossa.. jonkun pitäis keksiä hyviä jutun aiheita, niin ehkä sitten. Näitä samoja aiheita on pyöritelty alusta asti kun ei uusiakaan oo keksitty. :rolleyes:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Finland