|
|
| Wildfir3 |
Haha mellowhead denkt dattie populair aant worden is in teh COR ;f
qua tekenfilms: family guy, american dad, simpsons, southpark, en INVADER ZIM! :) |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Push2005
Dragonball Z vond ik altijd wel leuk :clown: helaas zijnt altijd heruitzendingen |
Dragonball Z was veel leuker in het frans toen ik alleen maar keek, maar er niets van begreep. die vegeta kwam toen zelfs 3keer stoerder over... :eyes:
anyways. X-men (comics+ tekenfilms), spiderman, catdog, cow and chicken, 2stupid dogs,samurai jack, ninja scroll, vroeger zelfs sailer moon (of hoe noemde dat meiden tekenfilmke weer), futurama (owns simpsons), family guy
en laatste maar toch wel mijn favoriet: freakazoid |
|
|
| lost_in_trance |
"Saint Seiya" of "Les Chevaliers du Zodiaque" in frans..
dat vind ik steeds uitstekend als manga tekenfilm (versieringen en verhaal)
Dat is meer dan een manga. Dat is een werk van de zevende kunst.
altijd aan zijn vrienden denken een voor de liefde van een godess strijden. |
|
|
| funkyhousediva |
| i LOVE aqua teen hunger force!!!!!!!!!!! cartoon network rules!!!!!!!!!! :) |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
Dragonball Z was veel leuker in het frans toen ik alleen maar keek, maar er niets van begreep. die vegeta kwam toen zelfs 3keer stoerder over... :eyes:
|
kvond da ook wel cool in het Frans. Kheb toen bijna al die afleveringen gezien op TF1, op de laatste 20 na toch. Kheb de meeste zelfs nog op videoband staan :o
Verder kijk ik (heb ik gekeken) naar een hele reeks andere tekenfilms waaronder X-men, spiderman, family guy (kotnet stond er vol van :D), simpsons, south park,... en waarschijnlijk vergeet ik der nog een heel deel |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|