return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 
Tekenfilms

Eagle`
OMFG 1111111!!!! jan zonder vrees, ja heb ik ook nog gezien

En die serie rond 4 aardse symbole: water, wind, vuur & aarde + hart er nog bij voor dinge

When your powers are combined blabla...

dju kom er ni op, was oek nog kewl

edit: ah dinge captain planet, spiderman zenk oek nog vergete, de tekefilms van op VT4 ni diee van op diee site

edit: iemand ooit VR troopers gezien, we are VT troopers läl

edit3: teddy rukspin of wa wast, ook zo iet kei oud kei goed

hell da blijft hier ma komme
Bertn
quote:
Originally posted by MikeVee
Mis hier nog American Dad.
Nieuwe reeks van begin dit jaar, dus nog maar een aflevering of 10. Van dezelfde persoon achter Family Guy.

is al gezegd hoor:)
Dark Apostle
damn het blijft mij toch verbazen hoeveel mensen van rond mijn leeftijd naar CD keken, nu zou het me helemaal nimeer verbassen dat TF1 van de kabel verdween omdat CD stopte.
Gladius
manman, en als ge dat vergelijkt met den boecht die ze dezer dagen voorschotelen. Tis toch nimmer wa 't geweest is eh =)
Pheatus
quote:
Originally posted by Gladius
manman, en als ge dat vergelijkt met den boecht die ze dezer dagen voorschotelen. Tis toch nimmer wa 't geweest is eh =)

een dikke vette WAARHEID ALS EEN KOE ;)
veel te weinig 'gewone' tekenfilmpjes (zonder piefpoefpaf :p) en speciaal voor kinderen. Want Simpson/Family Guy/etc, kan je toch niet echt meer beschouwen als 4 tot 12-jarige kinder-tekenfilms, ofwel?

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium