return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 
Tekenfilms

Dark Apostle
Als we echt alle jeugdsentiment boven gaan halen

was verstoken fan van MASK (had enorm veel speelgoed van), GI-Joe (was lid van fanclub en had die uberkewl The General) heb praktisch ook elke series gevolgd die tijdens CD op TF1 werd uitgezonden (les chevaliers..., Nicky Larson, Goldorak, Ranma 1/1/2, etc) en iedereen vergeet hier precies Duck Tales, Tale Spin, Rescue Rangers, etc....

Ghosthbuster, Transformers enzo heb ik ook naar gekeken

Btw Animal Wars van transformers vond ik ook leuk alleen spijtig dat die serie van seizoen op seizoen totaal anders werd. Phat Planet was nogtans een van de coolste intro-tunetjes die ik in een serie heb gehoord.
MikeVee
Mis hier nog American Dad.
Nieuwe reeks van begin dit jaar, dus nog maar een aflevering of 10. Van dezelfde persoon achter Family Guy.
Pheatus
dees topic owned!

btw Wildfire, MEGA VETTE SITE!!!! THANKS!!
Wat kwam ik er net op tegen: intro van My Secret Identity :D.
Ooooh, de lieve 'Seabert' vond ik ook altijd schattig.
Kaidreas
miljaar seg ik vergeet hier gewoon nog nen hoop tekenfilms...

en die springende beren?? the carebears? (maar dat was toen nog op tv2 dacht ik)
ik was ook verzot op darkwingduck :D hahaha die vond ik echt bangelijk

albert nr 5 van de 4 musketiers

ps: ik had vroeger schrik van liegebeest :o
Dark Apostle
quote:
Originally posted by Pheatus
.
Ooooh, de lieve 'Seabert' vond ik ook altijd schattig.

Woaaaaaaaaaaaaaaaaaa Seabert pwnage!!!!!!

En wie herinnerd er nog Captain Eco?

Nu we toch te milieu bewust series aan het opnoemen zijn

btw: Kabouter David vind ik nog steeds een van de mooist getekende animatie reeksen, de animatie over het algemeen is nogal houterig, maar de vormgeving is imo prachtig.

En wie kent er Jan Zonder Vrees, toen die nieuw uitkwam dierf ik er niet naar kijken, kvond sommige van die personages gewoon te eng, de intro melodie was ook heel catchy.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium