return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Waarom zit er een Key op #TAForum?

magrec
remy daar gaat het niet om iedereen die normaal gesproken op het taforum komt kan gewoon die key krijgen. (volgens mij)

Wat de preciese reden is van de key? (fbi ofzo ik weet ut niet)
Jukx
quote:
Originally posted by Blik

en dat is gewoon triest, omdat jullie zonodig over warez moeten praten worden wij de dupe ervan, over mp3 doen ze helemaal niet moeilijk, als jullie zonodig over warez moeten praten maak dan een ander channel daarvoor

ja vind ik ook hoor.. die key is vast weer het idee van een paar van die gasten die wel altijd ingelogd zijn maar echt NOOIT een woord wisselen op de channel, niemand kent ze en meestal is het niet eens duidelijk of je het nou over een bot hebt of over een bestaand persoon. beetje onzin dat dat soort mensen een beetje gaan lopen bepalen wie of wat er op de channel mag komen.
magrec
quote:
Originally posted by Jukx

ja vind ik ook hoor.. die key is vast weer het idee van een paar van die gasten die wel altijd ingelogd zijn maar echt NOOIT een woord wisselen op de channel, niemand kent ze en meestal is het niet eens duidelijk of je het nou over een bot hebt of over een bestaand persoon. beetje onzin dat dat soort mensen een beetje gaan lopen bepalen wie of wat er op de channel mag komen.

Ai dat had ik niet door....
Ok isse niet leuk isse iets van opgelost ofzo nu ;)
Blik
quote:
Originally posted by Jukx

hehe, de key in invite is weg :) ff een revolutie in het channel gekomen :D

go #taforum!!!!
Jukx
Ik vind ook dat er iets niet helemaal correct is aan al die bots. Allemaal mensen die gewoon niks met TA te maken hebben worden nu beschermd door die bots en hebben gewoon teveel macht daardoor. Ene Sir-Evil was daar net maar weer het voorbeeld van.
De echte TA-ers worden daar op hun eigen channel, #taforum, de dupe van. Dat klopt niet helemaal dacht ik zo..
Ben daarom van mening dat er maar eens wat moet gaan veranderen.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland