return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Eurokit

Blik
quote:
Originally posted by raoel

Scheelt dat jij die van boven de 50 toch niet hebt (ik overigens ok nie), dus maakt het niet uit :D

dat is dus de reden waarom ik het briefje van 50 Euro zei ja :)

ik heb het echte briefje van 500 Euro al wel in me handen gehad :D economie les roelt :p
Little Theseus
[arrogant mode]mjah, zolang die nieuwe biljetten maar goed branden, dan kan ik mn sigaren tenminste nog fatsoenlijk aansteken[arrogant mode/]

Wehe, de euro is in vele landen UITVERKOCHT!
Is dat niet cynisch? Algemeen geaccepteerd geld dat gewoon bij de overheid OP is, beetje vreemd :):D
TimeportE
ik heb die euro kit nog nie gehaald, maar mijn ma heeft zon zakje voor 25 piek gekocht.. ik vind die 1 en 2 euro wel er grappig uit zien.. maar waarom hebben ze nu weer 1 eurocent.. dan krijg ja zeker als je iets voor 999,99 euro die ene cent terug!! lol :p:p
Gurian
Sinterklaas is weer voorbij en minister Zalm reikt chocolademunten uit. Want ik vindt echt dat het net van die chocomunten zijn.

Ik hep ze trouwens bij de Combi gehaald. Krijg je er ook nog een lotnummer bij waarmee je allerlei prijzen kunt winnen waaronder een auto :D
Tis toch ma mooi meegenomen zo'n lot waar je nix voor hoeft te doen.
Sandman
Het is wel lache... Als je nu naar Belgie of Duitsland ga hoef je niet meer met francs en marken te betalen.

die 1 en 2 ct is overdreven vind ik... Wat zal oma weer blij zijn, kan ze weer gaan rikken met centen :D

Die eurokitten worden ook verkocht op internet!!! ze zijn al bijna 2x zoveel waard LOL

Sandman

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland