|
|
| diddi |
S.O. Project - Direct Dizko (Sander van Doorn Remix)
Gabriel & Dresden - Dust In The Wind
Message In A Bottle (SOS) (Sander Van Doorn Remix)
en dan nog die "Cecile" van Aha (weet niet meer wie de remake heeft gemaakt)
vorig jaar:
Tiesto - Adagio for Strings (pure verkrachting :D )
En der zijn er nog wel enkele |
|
|
| Phortastic |
| Sander van Doorn heb ik nooit goed gevonden tbh. Die is serieus overroepen imo :o |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Sander van Doorn heb ik nooit goed gevonden tbh. Die is serieus overroepen imo :o |
+1
De enige tracks van hem die ik iet of wat goed vind zijn Sam Sharp - Twister en Purple Haze - Adrenalin. De rest heb ik nooit speciaal gevonden, ma ik moet wel toegeven dat ik van zijn laatste dingen niet veel gehoord heb.
Ik heb wel nog geen enkele set van hem gehoord, maar die tracklist zegt me iig toch niet zo veel.
Ik snap niet echt niet op basis van wat hij van tijd zo opgehemeld wordt. |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Shadowkid
Ik snap niet echt niet op basis van wat hij van tijd zo opgehemeld wordt. |
Op basis van z'n producties (als Sander Van Doorn neem ik aan). En wat mij betreft ook voornamelijk door de SVD varianten, die vind ik bijna allemaal fantastisch. Er zitten weliswaar geen mooie trancemelodietjes in, maar het barst van de energie... Heerlijk :D
Z'n andere aliassen, muv Purple Haze, vind ik maar wat platjes tbh... |
|
|
| TOR |
Amai, ik had hier eerlijk gezegd ook meer support voor Sander verwacht.
Persoonlijk vind ik zijn Direkt Dizko remix erg vet en vooral stukken beter dan het origineel. Ook nagenoeg al zijn andere producties kunnen mij enorm bekoren (behalve Adrenaline, dát vind ik nu es een walgelijke plaat, lol). Hij is één van de weinigen die erin slaagt tech-trance te maken die niet plat is. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|