|
|
| Kamaya |
Beste TA'ers,
Ik heb onlangs Cubase ergens vandaan gehaald om es te kijken wat mijn producing capaciteiten nu eigenlijk inhouden.
Vergis me niet, ik ben serieus van plan muziek te produceren en niet voor de grap m'n zondagmiddag ergens mee te vullen.
Het probleem is dat ik dus helemaal geen van dat Cubase snap en niemand ken die er wel wat over kan zeggen, mijn vraag is dus: gebruikt hier iemand Cubase en kan diegene mij op weg helpen?
Alvast bedankt. |
|
|
| Dj Alpha |
goh laat ik ook es muziek gaan maken en het in 1 middag leren...
lekker vogelen gozer heb ik ook gedaan, hou anders de help erbij als je er egt nie uitkomt:)
ik ben op dit moment met reason das ook nie al te makkelijk maar ik bijt door :p |
|
|
| Flippe |
idd, veel oefenen, gewoon wat proberen.
Je ziet vanzelf wel wat t wordt! |
|
|
| rayman |
hmmmm. heb je een gekraakte versie (en welke?), dan ben ik ook geinteresseerd. Het is in ieder geval een van de betere programma's. Heb zelf tijdenlang toetsen gespeeld en les gehad in een professionele studio. Daar gebruikt bijna iedereen ook Cubase. Ik ben al tijden op zoek naar een goede, recente gekraakte versie, maar dat is niet makkelijk meer sinds die Steinberghonden dat hele net afstruinen naar de cracks.
Schijnt zelfs dat een van de cracks het programma stabieler maakt dan het orgineel: een bepaalde fout waarop je computer vaak vastliep kwam niet meer voor ***grijns***
In ieder geval: zelf proberen werkt inderdaad het snelst. gewoon beetje mee gaan kutten.
Enne....mensen die nog een kopietje (professionele versie Cubase Score version....) kwijt willen,evt tegen betaling: renier@zonnet.nl |
|
|
| serialkillah |
[/quote] Enne....mensen die nog een kopietje (professionele versie Cubase Score version....) kwijt willen,evt tegen betaling: renier@zonnet.nl [/quote]
goh is dit ook al een wares site....... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|