return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 [45] 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 
Armin Only in Ahoy op 12 nov 2005

pooley
Armin_Van_Buuren-Armin_Only_The_Next_Level_(Ahoy)_Live-FM-12-11-2005-1KING

ja boehoe mag niet bla

4.5uur duurt die en die met de 96kbps versie is te downloaden oa. vanop het arminforum
eieregooie
Doe t dan ook niet kneus :p
speentje
Eindelijk zelf de tijd gevonden om enkele woorden neer te schrijven over Armin Only. Zoals sommigen al konden lezen ben ik samen met Bomar naar de Ahoy afgezakt. Na de ticketcontrole en daaropvolgende bodycheck, borgen we onze spulletjes (minus stylo die werd afgepakt grmbl :whip: ) in zo'n lekker duur lockerboxje op. Bomar dacht waarschijnlijk dat de wereld die avond zou vergaan en had voor de zekerheid al z'n persoonlijke bezittingen in z'n jas gepropt :toothless (hihi) Vervolgens liepen we langs het standje met erotische speeltjes de mainhall binnen. Beetje gelijkaardige setup als op DanceValley, afgewerkt met een 10 tal schermen waarop leuke visuals werden geprojecteerd. Bovendien zorgden een tweetal mobiele loopbruggen ervoor dat de liveacts wat dieper in de zaal konden plaatsvinden. Armin's DJ booth was voor de gelegenheid in een piratenboot omgebouwd, en hij zou ons als kapitein door de muzikale wateren sturen. Na een wat lange pre-party, kwam Armin uiteindelijk rond 00.30u zelf aan boord. Met melodische catchy trance kreeg hij het publiek vanaf de eerste minuut mee. De ene lekkere schijf volgde op de andere en het leek een onvergetelijke nacht te worden. In deze thread las ik reeds dat mensen Armin Only met TIC wilden vergelijken. Alhoewel het uitgangspunt van beide optredens min of meer hetzelfde is, zou elke vergelijking vermeden moeten worden. Alleen het verschil in budget tussen beide producties laat dit niet toe. Desalniettemin moest Armin Only zeker niet onder doen! Alhoewel Jan Vayne een eigen loopje nam tijdens de liveact van Communication, vielen de andere performances best wel mee. Na een tijdje ging Armin wat harder draaien. Een steviger stuk kon me best wel bekoren. De livepercussie en de wat meer techy platen gaven me een nieuwe energieboost. Het was intussen al vroeg in de morgen en de ene legendarische plaat volgde op de andere. Na 6u ging de vermoeidheid toch wat doorwegen, en zat de avond er voor mij op. Samen met Bomar vertrok ik op de tonen van Exhale terug naar huis. Het was een memorable nacht! Mensen die afwezig waren hadden groot ongelijk!
deefje
Ik was ook aanwezig, heeft deugt gedaan na de uitgaansmoeheid die ik ontwikkeld had van al die k*t belgische feesjes/clubs, voor 1 keer interesseerde het licht/show mij niet (omg, dat ik da durf typen als lightjockey :p) de muziek was gewoon goddelijk, geen moment stilgestaan, wat een uitstekende platekeuze!

Ik was ook aanwezig op tic in hasselt en dit was niks in vergelijking met armin only. Muziekaal was armin only gewoon pakke beter.

Voor mij persoonlijk één van de beste feesje in de afgelopen jaren.
Men volledige review en wa fotos heb ik ergens gepost op d4m.

Greetz
Dave
pooley
quote:
Originally posted by eieregooie
Doe t dan ook niet kneus :p

Nein !

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium