return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 [42] 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 
Armin Only in Ahoy op 12 nov 2005

Bomar
spijtig dat ik jullie twee niet ontmoet heb :D
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by pooley
triestig jongen

:haha:

Ik zou bijna beginnen denken dat ge mij viseert ofzo :p
Kheb best wel genoten van de eerste 3 uur van de stream fyi ;)
eieregooie
quote:
Originally posted by Synthesia
Hier nog een fotoke van Fre, Fred en ei:

HAHAHAHAHAHA :toothless

En Push, verder niks kwaads hoor, maar ik kan me niet voorstellen dat jij je niet kan voorstellen dat een DJ 9 uur kan draaien? Waarom niet?
Solar1
Hier volgt mijn kijk op Armin Only.

Globaal gezien vond ik het een lichte tegenvaller. Waren mijn verwachtingen te hoog gespannen? Maakte ik ongewild toch te veel de vergelijking met de allereerste TIC? Of delen andere aanwezigen dezelfde mening?

Wij arriveerden rond 21u aan de Ahoy en namen nog een drinkje in het plaatselijk café. Ondertussen was het al gezellig druk geworden. Om 22u stipt openden de deuren. De instroom verliep zeer vlot, bijna geen controle (dit was later op de avond duidelijk te merken aan het aantal mensen onder invloed...).
De zaal was sober ingericht naar mijn mening, niks speciaal (materiaal wat bij Dance Valley reeds gebruikt was??) Later zou blijken dat er meerdere minpunten waren. Verlichting was niet ok, veel te donker. Podia van optredens waren slecht geplaatst, veel te hoog en te ver de zaal in, waardoor de artiesten zelfs geen visueel contact hadden met Armin. Ook werden ze onvoldoende belicht wanneer ze hun act gaven. De loopbruggen er naar toe waren op zich een goed idee, maar belemmerden het zicht op de schermen vooraan. Het geluid vond ik ook onvoldoende, bassen klonken veel te hard door, waardoor de melodie soms in het water viel. Het was onmogelijk om helemaal vooraan te blijven staan, zo onverdraagbaar was het geluid daar. De aanwezige MC deed zijn best, maar was voor mij dikwijls onverstaanbaar. Ook de toiletten waren zeer ranzig. UDC heeft toch ervaring op dit gebied dacht ik?

Vooraan, int midden en achteraan in de zaal zag je telkens 2 grote schermen waarop getoond werd dat een DJ de gedraaide muziek live aan elkaar mixte. Hierbij werden alleen de armen en het mengpaneel getoond. Al snel werd duidelijk onder de Armin”kenners” dat het de meester zelf was! Van dit ‘eerste deel’ heb ik enorm genoten. Heerlijke (progressive) trance!! Een fantastische opwarmer! De sfeer in de zaal zat er ook al goed in. Deze sound mocht eindeloos blijven duren…. Uit goede bron had ik ondertussen vernomen dat Armin om 0u30 precies zijn opwachting zou maken in de DJ-booth. Voor sommigen een iets te lange warming-up…
En zo gebeurde… Via aankondiging van de MC en het nodige vuurwerk kon Armin aan het echte werk beginnen. De eerste uren met een, naar mijn zin, zéér geslaagde platenkeuze, waarbij hij het publiek onmiddellijk naar zijn hand zette. Het eerste optreden was van Jan Vayne, dit trok echt op niets, wat een kakafonie! Het lijkt me ook ontzettend moeilijk om live in te spelen met piano op de gedraaide muziek.
Armin dreef het tempo daarna op, maar nog steeds trancy genoeg voor mij. Het tweede optreden, van Ray Wilson mét broer Eller Van Buuren, vond ik wel zeer geslaagd! Super stem!
Daarna snel iets gaan eten. Veel was er niet te krijgen, enkel broodje frikandel met saus. Goede maagvulling, niets meer.
We kwamen terug toen Susana bezig was met haar gastoptreden, nl Shivers. Klonk heerlijk!
De platenkeuze van Armin vond ik daarna véééél minder. Veel harder, niks zweven meer, veel techno. Het werd saai! Ik waande me af en toe op ILT… Ook het publiek reageerde een pak minder enthousiast. Deze periode duurde laaang, van een uur of half 3 tot half 6… pfff… Zeer ontgoochelend. Bedoelt Armin dit nu met het afstappen van de vakjesmentaliteit??? Awel dan mag voor mij die vakjesmentaliteit SNEL terugkomen!
Gelukkig brachten enkele optredens afwisseling. Nadia Ali was ok (was dit live gezongen?), Racoon ook heel leuk. In tegenstelling tot de vorige optredens, waar wij luidkeels de teksten meebrulden, en het rondom ons eerder stik bleef, zetten nu onze noorderburen hun kelen open bij de tekst van Racoon. Dit kende ik totaal niet.
Tot half 6 bleef de set van Armin erg matig, ver weg van de stijl waarvoor wij hem dikwijls hebben gevolgd. Het uur dat erop volgde was dan weer véél véél beter, met Push-strange world en Southern Sun als hoogtepunten! Daarna leek het weer de foute kant op te gaan, zodat we besloten om 6u30 Armin Only af te sluiten.

Met een dubbel gevoel vatten we de terugweg naar Hasselt aan.
New Wave
quote:
Originally posted by eieregooie
HAHAHAHAHAHA :toothless

En Push, verder niks kwaads hoor, maar ik kan me niet voorstellen dat jij je niet kan voorstellen dat een DJ 9 uur kan draaien? Waarom niet?

Bij Armin only in Den Haag was hij non stop bezig. Paar keer even naar het toilet en tijdens een plaatje even naar achteren voor een drankje. Het is namelijk killing. Bij die 12.15 stond ik continu naast hem met camera en alles was helemaal live. Niets cd's of DAT tape. Beetje vertrouwen he push!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium