|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Armin Only in de Eau heeftie t trouwens 12 uur en 15 min volgehouden, dus dit is niks :D
En ja, ik ging dus wel naar Ahoy, maar pas om 1 uur :) |
Ok ...
Maar ge moet nie zo denegrerend doen; twas maar wat afvragen dat ik deed hé; niet beschuldigen :tongue2
Dit vergroot enkel maar mijn respect voor 'em |
|
|
| Synthesia |
| Btw als iemand geintereseerd is in de liveset pm me maar |
|
|
| The_G0dfather |
goddelijk feestje :D
altijd wel wat minpuntjes maar die wegen helemaal niet op tegen de zaligheid vh feest
+ sfeer
+ 2€ voor een pintje(nuja,heineken...) tjah das nog steeds geen 2.5 dusja we zullen maar content zijn :toothless
+ de zaal zelf
+ gratis toilet en genoeg toiletten
+ al de zalige platen :crazy:
+ live acts
+ lasers, vuurwerk, lights
+ without you near gehoord
+ ...
+ barvrouwen die niet weten wat je bedoelt met een pintje :haha:
- communication gettin raped
- echt wel te lange """pre party""""
- niet geopend met Zocalo :whip: :p, zelfs al gedraaid voor hij op kwam :conf:
- niet echt een minpunt maja, globaal gezien kon het niet tippen aan TIC Hasselt, maar het concept kan en zal hopelijk nog groeien natuurlijk
+/- den dildo stand net voor de ingang van de zaal :conf: |
|
|
| Synthesia |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
+/- den dildo stand net voor de ingang van de zaal :conf: |
Hahaha serieus? Heb ik niet opgemerkt :p |
|
|
| Loraine |
Woooohoooo...was weer erg gezellig theekransje iig ! Top om Ei (en Freezel uiteraard, maar die forumslet kom je gewoonweg overal tegen;) ) gesproken te hebben IRL en damn...ik had al zo'n vermoeden dat er een BETA-lid achter me stond bij de Britten (Mac, Jon en consorten) ! :cool:

| quote: | Originally posted by eieregooie
Sja, het woord "zusje" is riskant om te noemen waar NLTA's in de buurt zijn :D |
Mijn zusje en ik dus... :whip:
Nog steeds te gaar voor woorden, na het ontbijt (10u) verorberd te hebben in A State of Coma gevallen tot 20h :eek: Dus kmoe nog een beetje wakker worden nu...
Review volgt echt later :tongue2 |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|