return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 
Armin Only in Ahoy op 12 nov 2005

djcresto
quote:
Originally posted by FredNova
Elof vertelde me gisteren over T-E op 5 nov in Ethias Arena, maar dat is nog niet zeker (vergunningen) => het gaat al snel een eigen leven leiden...

tis dat, maar uiteindelijk is dat alleen maar extra reclame voor id&t. En de mensen spoilen is altijd wel fun. Het zou trouwens niet onlogisch zijn. TIC was vorig jaar op hetzelfde weekend. En id&t kan ook niet wachten tot Sensation om nog een evenement te organiseren.
Lady_LizzY
quote:
Originally posted by Bomar
nu dat ge het zegt, op de site van Ethias Arena staat er dat de eroticabeurs al voor da weekend gepland is; en da duurt za en zo, dus ik denk nie dat ze alles zaterdagavond nog gaan afbreken voor trance energy om zondag weer op te bouwen

Da was vorig jaar bij TIC ook, da's in de Grenslandhallen (al jaren overigens), dus Ethias zal nog wel vrij zijn
Laat maar komen, die TE in Hasselt :D
The_G0dfather
quote:
Originally posted by Lady_LizzY
Da was vorig jaar bij TIC ook, da's in de Grenslandhallen

Idd ja, dat was grappig
stonden ze daar te roepen naar het volk:

"Mensen voor de eroticabeurs langs hier !" :haha:

niet dat ik daar iets tegen heb hoor, ma 'k denk niet dat iedereen
daar zo graag passeerde langs al da volk met hun zakskes vol me kweniwa :D
FUSyke
Als er nog een paar anderen met de trein gaan zie ik dat nog wel zitten.

Een ander vraagje: Gaan er hier mensen naar D-dance op 9 & 10 september? Weet er iemand of dit dan ook vlot te bereiken is met de trein?
Kaidreas
^wat is dienen d-dance eigenlijk?

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium