return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 
Armin Only in Ahoy op 12 nov 2005

Push2005
Zeg; wat denken jullie daar eigenlijk van ? Is dat mogelijk dat een DJ 7u aan een stuk geconcentreerd mixt? Volgens mij absoluut niet.
Die heeft momenteel een cd opstaan vooraf opgenomen denk ik ...
Jasperovitsj
ROFL :haha:

Tuurlijk is dat mogelijk! :)
Af en toe zal er tegen het einde misschien wel eens een klein foutje inkruipen, maar echt grote blunders ga je bij een Armin niet horen denk ik, zelfs niet in zo'n lange set.
Die grote DJ's zijn het volgens mij trouwens wel gewend om relatief lange sets te draaien hoor. Dus ze zullen zeker geen al te grote gok nemen met zo'n lange sets. :)
Antony
Zo jaloers op diegeen die er nu zijn... :confused: Bad Deal is nu toevallig 1 van men favorietjes en horet nu spelen op de LiveStream...

en ik denk niet dat hij met vooraf opgenomen cd'tjes werkt hoor... als zoiets zou uitlekken kan hij zen DjMag voor de rest van zen leven vergeten
Push2005
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
ROFL :haha:

Tuurlijk is dat mogelijk! :)
Af en toe zal er tegen het einde misschien wel eens een klein foutje inkruipen, maar echt grote blunders ga je bij een Armin niet horen denk ik, zelfs niet in zo'n lange set.
Die grote DJ's zijn het volgens mij trouwens wel gewend om relatief lange sets te draaien hoor. Dus ze zullen zeker geen al te grote gok nemen met zo'n lange sets. :)

Ik betwijfel dat... Ik wil armin z'n technische vaardigheden niet ter discussie stellen want hij is meesterlijk goed... Maar ik denk niet dat die er af en toe voor terugdeinzen er eens een kort stukje cd in te steken om wat te rusten.
Tzou me verwonderen om zooo lang te mixen en dan niet eens 1x effe uit de toon te vallen in een overgang.
Tenslotte mixt hij z'n ASOTs ook met computer

These are my 2 cents :p
Zehra
quote:
Originally posted by Push2005
Zeg; wat denken jullie daar eigenlijk van ? Is dat mogelijk dat een DJ 7u aan een stuk geconcentreerd mixt? Volgens mij absoluut niet.
Die heeft momenteel een cd opstaan vooraf opgenomen denk ik ...

troost u, heb eens tijdens armin solo uren aan een stuk op zn vingers zitten kijken en da was echt geen vooraf opgenomen cd hoor :cool:

edit: air for life

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium