|
|
| Joker666 |
| I love Techno en Armin Only op dezelfde avond... mijn voorkeur gaat uit naar Armin Only... toch maar effe checken bij vrienden (is natuurlijk 10 Years I love Techno en vele zijn ook meer techno dan trance gericht :confused: ) |
|
|
| Pheatus |
Kevin? Gij gedacht wa da ge zou doen? Fuse of Ahoy?
Kan anders wel met auto gaan, en kunnen met paar mensen van de West-Vloanders afspreken hé ;). Der kunnen in totaal 3 tot 4 (als ge met 3 achteraan wilt zitten :p) mensen mee dan. |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Pheatus
Kevin? Gij gedacht wa da ge zou doen? Fuse of Ahoy?
Kan anders wel met auto gaan, en kunnen met paar mensen van de West-Vloanders afspreken hé ;). Der kunnen in totaal 3 tot 4 (als ge met 3 achteraan wilt zitten :p) mensen mee dan. |
Wat een schoon gebaar; ik zou eventueel ook wel op de achterbank willen zitten :tongue2 ... of hadde et met die "andere mensen" nie op BETA's ;) |
|
|
| TOR |
12 november is nog ver weg hé ;)
en mn voorkeur gaat naar I Love Techno tbh :) |
|
|
| Pheatus |
| quote: | Originally posted by TOR
12 november is nog ver weg hé ;)
en mn voorkeur gaat naar I Love Techno tbh :) |
ondertussen ook al paar jaar geleden van mij, zou ook wel nog es willen gaan! Maar zoals je zegt, is idd nog ver weg ;). Spreken dan best nog es af.
Push2005, ge moogt gerust mee (waar woonde?) als het al gelijk is waar we naartoe gaan? :p
[edit: khad het over beta's natuurlijk ;)] |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|