return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 
Q-base

djcresto
De Belgische Jump die we hier toch al jaren kennen is nu hard aan het opkomen in het buitenland als één van de hardstyle stijlen.
Push2005
quote:
Originally posted by djcresto
De Belgische Jump die we hier toch al jaren kennen is nu hard aan het opkomen in het buitenland als één van de hardstyle stijlen.

Ja, heb ik ook al gemerkt. Ze ontdekken daar nu Da Boy Tommy :haha:
djcresto
die site is idd supervet!
djibberonacid
zalig feest die Q-Base ik ga er zeker bij zijn, het ligt maar op 150km van Turnhout dus dat is best te doen!!!

Als iedereen de German area eens checkt op de site!!!!!!!!!! Om van te beginnen kwijlen!!!!!!!!!

Kai Tracid, Hennes&Cold, Cosmic Gate, Warmduscher, ...:eyes:
het hele TracidTraxx en Overdose label draait daar

en als je ziet hoe professioneel die site is dan zullen ze noch kosten noch moeite sparen om het feest superspectaculair te maken
E-motion_error
quote:
Originally posted by Push2005
Ja, heb ik ook al gemerkt. Ze ontdekken daar nu Da Boy Tommy :haha:

idd:

quote:

Dat B2S aan een grote opmars is moge al eerder duidelijk zijn. Meer dan 10 concepten runnen zij reeds en daar is nu één bijgekomen, naemlijk UP. Dit feestzal geheel in het teken staan van de jumpstyle. Niet wonderbaarlijk dat er dan ook heel veel Belgische artiesten terug te vinden zijn in de line-up. De line-up voor de eerste editie op 12 november in Tropicana te Rotterdam ziet er als volgt uit:

Area 1:
Sky High 1, Bad Boyz, Balistic, Coone, Furax, Lobotomy Inc, Ruthless, Tony, MC DV8

Area 2 Hosted by Jumper Records:
Da Boy Tommy & Da Rick, Marcky, Massiv, Steve Dexter, The Rebel, Thunder Deejay, Yves, MC Villain

Tickets voor deze avond zullen 18€ ex fee bedragen. Meer info over dit concept volgt binnenkort.

:D :D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium