|
|
| Ataraxya |
| quote: | Originally posted by Antony
zalige filmpjes! beter geluid ook amai :) en twaarde gij dus dak ben tegengekomen, sorry maar verstond in de Perfecto uwe naam ni zo goed... Maar nu weetket voor volgende keer eh ;) |
merci ;) en tot volgende keer, wws. op Illusion 19 Years als ge ook der gaat zijn. |
|
|
| Antony |
normaal gezien wel ;)
en mooie fotos fenixstyle, precies ook me die kraan naar boven gemogen :p |
|
|
| Antony |
Een paar van men gsm fotokes waren nog duidelijk, dus effe posten :) Die 2 zijn Yannick en Ellen, men gezelschap da dus sinds de perfecto tent helemaal mee trance-minded is :p

|
|
|
| Bl@ckOut |
| quote: | Originally posted by Antony
Een paar van men gsm fotokes waren nog duidelijk, dus effe posten :) Die 2 zijn Yannick en Ellen, men gezelschap da dus sinds de perfecto tent helemaal mee trance-minded is :p
|
Volgens mij hebt gelle lange tijd vlak voor ons gestaan in Perfecto (zo meer naar achter, ergens aan diene paal rechts ;) ) |
|
|
| Antony |
| de rechter achter paal was van ons inderdaad! :D was zo ons afspreekpunt voor als iemand ging eten ofzo... ik en Yannick hadden toen nog onze unieke puma t-shirtjes aan. (later wa extra kleedjes aangedaan) dachtge me toen al te herkennen? en gene goeiedag te zeggen of ist nu door die foto :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|