return to tranceaddict
Pages: [1] 2 
TIESTO @ LAROCCA, waar is GVD die LIVESET!!!

rayman
Hi,

De liveset van LaRocca zwerft rond over het net. Ik kan hem alleen nergens vinden. Wie o wie kan mij toch helpen deze te krijgen. Ik wil er zelfs wel voor betalen, als iemand mij de cd-tjes kan sturen!!! (renier@zonnet.nl)

Ik ben bij de "beruchte" avond geweest en het was de beste set van Tiesto die ik tot nu toe gehoord heb. Ik heb em afgelopen zaterdag bij Kremlin nog gesproken en hij was het er helemaal mee eens, dat dat een van de beste avonden was :-). Dus pleeeeeeeezzzzzzzzz, help mij!!!
!_PeTrUs_!
Sja, ik heb m wel. Alleen ik heb de liveset niet bij de hand op dit moment, want hij staat op CD en die heb ik uitgelend. Ik ken je wel zegge dat ie 400 mb is en dat ie 4 uur duurt.

Overigens vind ik m niet beter dan de set van afgelopen vrijdag. Daar was ik zelf nml ook bij aanwezig.

Ik zal nog wel ff voor je rondkijke en als ik m dan heb zeg ik t wel ff.

GReeTZ
rayman
hmmmm....ik heb ook van anderen verhalen over een set van 5 uur gehoord en een scheen zelfs de complete set (6 uur) te hebben. Zouden er verschillende versies zijn?

Ik ben bij beide optredens geweest en ik denk dat veel mensen t zullen beamen als ik zeg dat ie in LaRocca een stuk beter was. Maar ik denk dat dat ook door sfeer, drukte etc. komt (sfeer was goed in A'dam, maar was wel iets te druk). Ik vond ook dat hij in A'dam te langzaam opbouwde, maar misschien ligt t ook wel aan mijn "gemoedstoestand" die avond... (ik voelde me iets minder "blij" dan normaal, hehehe)
Remy D
Ik vondt dat hij in de waakzaamheid beter draaide dan in de Marcanti maar in de Marcanti vond ik het vetter.

Maar als je het mij vraagt is zijn set van Dutch Dimension (31-03-2001) zijn beste gruwelijkste vetste set OOIT!! Met Energy 2000 als goeie 2e. :D:D:D
Marco Harleman
bijna alle live sets van Tiesto zijn supergoed. Ook als je de iets rustigere sets luisterd van bijvoorbeeld de Essential mix van september. Die vent is gewoon supergoed. Als het bekend is waar die set uit La ROcca te krijgen is, zou ik dat ook graag willen horen. 5 of 6 uur maakt niet uit, branden we er toch gewoon meerdere cd 's van.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland