return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 
Discotheek top 3

Phortastic
Zoals de titel al zegt: wat is je top 3 van favoriete discotheken? Zeg ook welke room in de discotheek je voorkeur heeft omdat tegenwoordig elke club wel een groove of whatever zaal naast de main room heeft.

Ik zal starten:

#1 Versuz Hasselt op donderdag in de house/groove zaal boven. Dj Bart Maes draait daar dan en hij draait naar mijn mening echt vette club house en zelfs af en toe wat meer "underground" stuff. I like it.

#2 Reflex club op zaterdag. Iets minder goed dan in de versuz boven op donderdag maar ook hier vette house. Verschil met versuz is ook dat hier meer groove gedraaid wordt.

#3 Illusion boven. Ben nog ni zoveel boven geweest eigenlijk maar de paar keren dat ik er was kon het mij wel bekoren. Ook hier weer groove en house a volonté.

Nu de rest :p
djcresto
moeilijke vraag die ik een paar jaar geleden veel eenvoudiger kon beantwoorden. Toen zag die er als volgt uit:
Cherry Moon
Ckomilfoo
BBC

het laatste jaar ben ik eigenlijk alleen nog maar in de Asta geweest denk ik. En das dan ook direct men favoriete discotheek.
InTeXoR
1) Illusion (ground): velen zullen het niet met me eens zijn maar ik vind de ground-residents top. OK de mixen van sommigen zijn niet altijd even geweldig en soms passeert er iets teveel retro op een avond maar over't algemeen vind ik het nog altijd de beste trance-dancing, zeker in de vroege uurtjes of op een trance classix of rising sun.

2) Fuse: super sfeer, super volk en iedere week wel een internationale guest van formaat. wat ik daar al niet allemaal heb gezien en gehoord, vaak voor de eerste keer, het is niet meer bij te houden vrees ik :) het blijft ook 1 van de weinige plaatsen waarvan ik me niet kan herinneren er ooit ontgoocheld te zijn buitengekomen.

3) Versuz: gewoon voor het gebouw, want de muziek op gewone avonden staat me totaal niet aan.
mellow_head
1) Real

de rest interesseert mij ni
pooley
1. Illusion boven
2. Barabar
3. Illusion beneden

tzelfde ma toch :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium