return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 
Discotheek top 3

Phortastic
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
1. Versuz: beste waar ik tot nu toe ben geweest. Ferme discotheek en altijd goed geamuseerd. Kwas er ook bij de eerste keer dat Tiësto er draaide, was wel leuk toen maar ook veel te druk (as u all probably know ;))

als het toen VEEL te druk was, was het de 2de keer dat hij in Versuz draaide... De laatste keer dat hij er was (2 maand terug ofzo) was al de derde keer dat hij in versuz een set deed. De eerste keer in 2002 of 2003 (inkom was toen maar 10€) was het goed te doen qua drukte en dat was de beste set van de 5 die ik in men leven van hem live meegemaakt heb. De 2de keer versuz was toen die schandalig drukke avond. De 3de recentste keer ben ik niet meer geweest. Ben al een tijdje over men tiesto periode :p
Troggers
1)Extreme
Aan deze club valt gewoon niet te tippen. Beste club die ik ooit heb mogen bezoeken. Fantastische soundsystem, volk en muziek.

2)Creamm
Enige discotheek die mij nog enigszins kan boeien, voor het overige moet ik het van geïsoleerde feesten hebben. Lekkere mix van proggy trance, trance en groove. Technisch begaafde en sympathieke djs. Enorm mooie vrouwen en een goeie sfeer met vriendelijke mensen. Wat moet ne mens nog meer hebben feitelijk.

3)Cherry Moon
Deze club komt in mijn top drie omda em voor mij gewoon homebase is. Is de club waar ik een tiental jaar geleden mijn eerste rasse schreden in het uitgaansleven zette en heeft voor mij nog steeds een grote sentimentele waarde. Ik kan tegenwoordig wel geen twee seconden in de grote zaal zitten als ik nog eens op een zeldzame keer binnenval. Vlucht steeds onmiddellijk naar de kleine zaal.
Moondust
vroeger:

1) cherrymoon
2) bocaccio ( den echten uit destelbergen)
3) la bush
4) balmoral
5) truweel

nu:

1) mijn slaapkamer (iedere nacht fiësta met afterparty)
2) café d' anvers
3) illusion
4) kokorico
5) factory in aalst ( ebde hem xsilver ;) )

la bush zou nu misschien ook nog in m'n top-3 kunnen staan maar 't is gewoon zolang geleden dat ik er nog eens geweest ben dat ik niet kan zeggen hoe het er momenteel aan toe gaat
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Phortastic
als het toen VEEL te druk was, was het de 2de keer dat hij in Versuz draaide... De laatste keer dat hij er was (2 maand terug ofzo) was al de derde keer dat hij in versuz een set deed. De eerste keer in 2002 of 2003 (inkom was toen maar 10€) was het goed te doen qua drukte en dat was de beste set van de 5 die ik in men leven van hem live meegemaakt heb. De 2de keer versuz was toen die schandalig drukke avond. De 3de recentste keer ben ik niet meer geweest. Ben al een tijdje over men tiesto periode :p

Mss was het niet zo druk als de tweede keer dat Tiesto in de Versuz draaide, maar kvond het toch goed druk toen. Ofwel stond ik gewoon gans verkeerd :p

Het was in ieder geval de eerste keer dat Tiesto in Versuz draaide dat ik erbij was. Kweet nog dat er toen ook reclame werd gemaakt voor AvB en Marco V die nog in de Versuz zouden draaien. Khad nog de intentie om daarheen te gaan maar is der uiteindelijk niet van gekomen :(
MikeVee
Nu:
geen enkele meer.

Vroeger, veel moeilijk:
1. Extreme (enkel maandag) - Heel de nacht zalige trance, geen 5 hits op een nacht
2. Illusion - De Level was er niet, op zondag gratis toegang met de oranje kaartjes van zaterdag, geweldige in/outdoordeco,... Wout die nog deftig kon spelen, Kurt & Philip die er nog waren, Regi die er niet was.
3. Baccardi's - Club waar het echt om de muziek ging (Philip & Glenn) want aan speciale acties/party's/randanimatie/guestdj's daar deden ze niet aan mee.
4. Dreamland - Jan & Gert op de zweverige toer. Hopelijk gaan ze die nieuwe club daar zo niet noemen want zie al een D en L in het nieuwe logo :(
5. CherryMoon - Met YDR & Franky Kloeck wat harder als de 4 voorgaande.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium