|
|
| Synthesia |
| Zou kunnen Pumaz, ik luister er niet meer naar...vroeger hadden ze toch af en toe eens een goeie trance compilatie |
|
|
| Pumaz |
Ja 5 jaar geleden of zo :p
Get with the times man :gsmile: |
|
|
| Antony |
1: Illusion - Vorige week voor het eerst geweest, direkt met Trance Classix en was meer dan onder de indruk van hun degelijkheid en zalig geluid. Ook Regi en Wout vielen te pruimen...;) (hun muziek, niet gay bedoeld)
Verder niet echt zeker van een top 3:
lang geleden in BBC geweest, wat me wel beviel (vooral die blonde stoot me haar benen van 2 meter die aan de inkom stond:crazy: )
Bar-clés heb ik 1 keer een half uurtje volgehouden, Dixies moest ik heel de avond blijven wegens 'geen vervoer terug'.
De keet waar ik voorbije jaar het meeste kwam was Highstreet, toffe sfeer, altijd veel volk... enkel spijtig dat de dj's daar geen helden zijn... |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Antony
Ook Regi en Wout vielen te pruimen...;) (hun muziek, niet gay bedoeld)
hahahaha strijk
Bar-clés heb ik 1 keer een half uurtje volgehouden oooo yeah den bar-cles ook al serieus wat avonden gezeten. maar dat is pas een foorkot ze
De keet waar ik voorbije jaar het meeste kwam was Highstreet, toffe sfeer, altijd veel volk... enkel spijtig dat de dj's daar geen helden zijn... :cool: |
|
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Antony
(hun muziek, niet gay bedoeld)
|
lol, droog :toothless |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|