|
|
| speentje |
| nee hoor :toothless |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by djcresto
you don't visit St-tropes for the music, you visit St-Tropes for the beautiful girls. |
Damn right :tongue2 |
|
|
| Clockwise |
1# Carat
2# Cherry Moon
3# Real
Waar zijn de tijden gebleven.. :D |
|
|
| Synthesia |
Nog naar te weinig goeie Belgische discotheken geweest om een Belgische top 3 te posten. Dan maar mijn 'world top 3', eigenlijk 'UK top 3'
1. Club Air in Birmingham (Godskitchen) - zoals Freezel zei, elke zaterdag geweldige trance avonden met bijna altijd minstens 1 internationale top dj - supersfeer. Info: 3 zalen, capaciteit: +/- 1500 mensen.
2. The Fridge in Londen (Brixton) - wordt er meestal wel hard gespeeld maar hebben ook zeer goeie trance nights. Info: was een vroeger theater, heeft 1 grote dance area en daar boven een balkon en nog een lounge area, capaciteit: +/- 1500 mensen
3. Heaven Club in Londen - ALLEEN als het een non-gay night is, want spijtig genoeg is deze discotheek voor holebi's, maar er zijn af en toe fantastische trance evenementen georganiseerd door Gatecrasher, WildChild, etc. Zeer groot maar blijft gezellige met zoveel rooms. Info: 7 zalen, capaciteit: ~2000 mensen.
Verder nog vind ik de volgende ook zeer goeie discotheken:
The Emporium in Coalville, Leicester. Ook super trance avonden gehad die bijna wekelijks worden georganiseerd door Passion (http://www.passionuk.com).
Fabric in Londen. Donker, groot, ondergronds doolhof (in letterlijke zin) en waarschijnlijk s'werelds beste DnB avonden.
SEOne in Londen, ook redelijk groot. T'zijn meer 4 grote feestzalen die wel af en toe worden gebruikt voor een EDM evenement (meestal hardere). Gelegen in een tunnel en je zou er zo voorbij wandelen als je niet wist wat het was. Sfeer is ook zeer tof..zo een beetje gelijk een typische (al dan niet legale) UK 'rave'.
Discotheken die ik fel overschat vind en een grote disillusie van heb: Ministry of Sound (hun compilaties zijn 100x beter dan de discotheek zelf) en Turnmills (te druk, te kleine dansruimten, onvriendelijk personeel, en zeker geen toffe sfeer).
In Belgie vind ik de Hangaar I in Oostende wel tof als er een trance/techno evenement is :) |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Synthesia
Ministry of Sound (hun compilaties zijn 100x beter dan de discotheek zelf) |
Ik dacht dat ze tegenwoordig alleen cheesy cd's maakten :conf: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|