|
|
| Antony |
| Al iemand in die Club Famous geweest? Waar Dj Fou zeneigen waarschijnlek zal mee bemoeien... |
|
|
| InTeXoR |
| quote: | Originally posted by Antony
Al iemand in die Club Famous geweest? Waar Dj Fou zeneigen waarschijnlek zal mee bemoeien... |
sjieke keet, maar sinds het begin van de zomer een commercieel kot met inkom + drank voor €15. |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
Het was in ieder geval de eerste keer dat Tiesto in Versuz draaide dat ik erbij was. Kweet nog dat er toen ook reclame werd gemaakt voor AvB en Marco V die nog in de Versuz zouden draaien. Khad nog de intentie om daarheen te gaan maar is der uiteindelijk niet van gekomen :( |
idd, ben ik toen ook naar toe geweest :)
Die set van Marco V was :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| Troggers |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Nu:
geen enkele meer.
Vroeger, veel moeilijk:
2. Illusion - De Level was er niet, op zondag gratis toegang met de oranje kaartjes van zaterdag, geweldige in/outdoordeco,... Wout die nog deftig kon spelen, Kurt & Philip die er nog waren, Regi die er niet was.
|
Godverdomme, da was een zalig kot. Wout die toen echt bere was. Ge kon het altijd horen als hij achter de decks stapte. Jan en Philip vond ik toen al genen vetten en Kurt die toen altijd een goeie opwarming speelde. De laatste keer da ik er ooit geweest ben was er nog maar één verdiep. |
|
|
| Kaidreas |
| ej jos uwen avatar, is dat niet van een of ander computer spelleke??? |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|