return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 
DJ Mag Top 3 ?

IgnazZio
1. Marco V
2. M.I.K.E.
3. Matthew Dekay
emma
1. Sasha
2. AvB
3. Markus Schulz
4. Joris Voorn
5. Alexander Kowalski

ik maak er nen top 5 van, is 'n beeke moeilijk...

Ik denk dat Armin PvD dit jaar weg gaat duwen van da tweede plaatske.
& ik vrees dat tijsje nog 'n jaartje op één gaat blijven.
Hij is 't laatste jaar gaan draaien op plaatsen waar nog ni veel andere dj's geweest zijn en da's ne slimme zet, al die mensen zouden dus op hem kunnen stemmen .
The_G0dfather
quote:
Originally posted by emma
1. Sasha
2. AvB
3. Markus Schulz
4. Joris Voorn
5. Alexander Kowalski

ik maak er nen top 5 van, is 'n beeke moeilijk...

Ik denk dat Armin PvD dit jaar weg gaat duwen van da tweede plaatske.
& ik vrees dat tijsje nog 'n jaartje op é©® gaat blijven.
Hij is 't laatste jaar gaan draaien op plaatsen waar nog ni veel andere dj's geweest zijn en da's ne slimme zet, al die mensen zouden dus op hem kunnen stemmen .

Kan wel zijn, als je bv ook op Marktrock staat ...
niet dat daar zoveel mensen zullen weten dat je kan stemmen bij djmag maar toch ... tiësto kennen ze gewoonweg allemaal

int nieuws zo'n meisje van 15: Tiësto is gewoon the best, keizalig blablabla

Niet dat ik er een prob mee heb hoor maar 'k denk niet dat ze een andere zal kennen uit de top tien, en ze is niet de enige...
Phortastic
quote:
Originally posted by Push2005
Het beoordelen van een DJ doe ik nooit op het draaien alleen. DJ voor mij = plaatjes draaien, producen en remixen

Dus ze moeten beide (producen en DJ-ing) goed kunnen anders is het niet goed :conf:
Vanwaar komt dat idee toch tegenwoordig dat dit samen MOET gaan :conf:
TOR
quote:
Originally posted by Phortastic
Vanwaar komt dat idee toch tegenwoordig dat dit samen MOET gaan :conf:

omdat dj's alleen maar kunnen opklimmen dankzij een goeie eigen productie. Marco V stelde bijvoorbeeld niets voor tot hij Simulated uitbracht.. dan pas kwam alles op gang voor hem

that said, voor mij telt alleen de live experience: kan de dj mij aan het springen krijgen?

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium