|
|
| Hydra |
| Kunt ge u iets meer verduidelijken? |
|
|
| Dark Apostle |
Grootste probleem van zo'n polls en wat ze ook totaal nimeer representatief maakt is dat alles wat DJ is erin gezet kan worden. De beste hardcore, trance, techno, house, polka en electro-dj met elkaar gaan vergelijken door te zien wie de meeste stemmen krijgt is op zen minst gezegd vaag.
Als je de DJMag poll gaat beschouwen vanuit een marketing standpunt dan heeft die al heel wat meer voeten in de grond. De poll zegt meer over wie globaal in het achterhoofd is blijven steken dan wie effectief de beste is en er is een verschil.
En de TA en DJmag poll lijken enorm hard op elkaar in de top 5, maar daarna zijn de verschillen op zen minst gezegd opvallend, iemand een verklaring voor? |
|
|
| Dark Apostle |
| oh en dat techno niet gehyped wordt...kweet ni...elke geschoren gat dat zegt "moi je tourne du techno" wordt bijna tot cultureel ambasadeur van het westelijk melkwegstelsel gebombardeerd. Ok licht overdreven, maar een hype is er zeker rond en ik snap ook niet wrom iedereen (jim-tv, tmf, mtv, andere muziekgerelateerde programma's) doet alsof geen kat nog naar trance luisterd en elk jaar opnieuw in de top 3's zo(n georienteerde DJ's staan. Oftewel weten mensen niet op wie ze stemmen oftewel denken ze terug galak in het stenentijdperk dat alles house is. |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Eagle`
dat doe ik gek genoeg niet, Above & beyond heeft de meest generic cheesy sound there is out today , hun nieuwe Oceanlab track for instance, 2 jaar hebben ze daar aan gewerkt, ROLF, friggin 2 jaar. Hell zelfs shivers was nog beter als dees ..
|
wat niet wegneemt dat ze als dj's (daar gaat het hier toch over dacht ik?) wel sterk bezig zijn |
|
|
| Glaniskanis |
maak toch aan
Above & Beyond stijgen heus niet omdat ze zulke goeie dj's zijn hoor
Dat maak je mij niet wijs
Dat gelul over PvD dat die het ook wel is verdiende dat is natuurlijk ook enorme crap
Het punt achter die poll is toch om ieder jaar de beste dj van dat moment/jaar te kiezen
PvD heeft juist zijn minst goede jaar sinds ie begon achter de rug qua djen en dan verdient ie dus gewoon flink te zakken ipv die nummer 1 positie
Neemt niet weg dat het goed is om te zien dat Tiesto van de 1e plaats wegvalt, maar het is gewoonweg schandalig eigenlijk dat armin van buuren in zijn beste jaar tot nu toe nog steeds die 2 pikkies niet kan inhalen
Let wel ik ben van geen van allen fan, want mijn #1 is 1 plaats gezakt naar nummertje 7 |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|