return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 [46] 47 48 49 50 51 52 53 
DJ Mag Top 3 ?

InTeXoR
quote:
Originally posted by FredNova

als je neutraal kijkt gaat techno achteruit en blijft trance stijgen

moet ik toch ook even tegenspreken, ik denk dat alleen in west-europa trance nog een zeer populair muziekgenre is, ga je meer naar oost-europa dan kom je daar steeds meer techno tegen. In landen als Slovenië is techno de populairste muziek onder jongeren dankzij namen als Umek & Valentino Kanzyani. In de VS wordt er toch ook overwegend techno en house gespeeld en ook veel drum&bass. in ieder geval, op de techno-fora waar ik kom is er niet eens een topic over de dj mag top 100 terug te vinden, nobody cares about it en er stemt dus ook niemand van hen.

als er geen lijsten waren als de dj mag top 100 waardoor trance-fans hun helden kunnen blijven hypen zou trance in west-europa ook al niet meer zo populair zijn denk ik (wat ik persoonlijk wel spijtig zou vinden ;))
Freezel
quote:
Originally posted by TOR
Mikey Mike op 110? haha, schitterend

Pvd.. best een verrassend resultaat, vind ik. die heeft dit jaar niks bewezen, lijkt me

Hij bewees zich op DV en gisteravond op LEF genoeg voor mij :D
CygnusX
quote:
Originally posted by FredNova
µ

Een andere Paul van Dyk (identieke schrijfwijze) is een gekende kunstenaar...

Ah, daarom :) Ik vond het al vreemd dat PvD meer resultaten gaf dan Tiesto en Armin samen.

quote:
Originally posted by InTeXoR
als er geen lijsten waren als de dj mag top 100 waardoor trance-fans hun helden kunnen blijven hypen zou trance in west-europa ook al niet meer zo populair zijn denk ik

Dus jij denkt dat dit forum niet zo groot zou zijn geworden als de DJ Mag Top 100 er niet was? :)

quote:
Originally posted by TOR
Mikey Mike op 110? haha, schitterend

Idd :D
Stukje uit DJ Mag :
quote:
SECURITY
Security was even tighter this year, with all over-enthusiastic cheaters weeded out. However, evidence of a campaign working is the election of Mikey Mike to No. 110.
The idea to get lots of people to vote for this unknown trance jock started on a trance website, and spread to loads of other forums. Participants in this enterprise thought they were going to " up the poll", but all this result shows is that if enough people vote for one particular DJ then they can expect a healthy placing.

(Credit: DJ Magazine No.02/Vol4 Page 041)
The_G0dfather
en ook hiervan niets te horen op het nieuws ...
niet dat het moet hoor voor mij, maar dit is toch ook nieuws...
iemand iets gezien ervan op de muziekzenders ?

en als ze er in going out niets van zeggen zijn ze echt wel slecht bezig
InTeXoR
quote:
Originally posted by CygnusX

Dus jij denkt dat dit forum niet zo groot zou zijn geworden als de DJ Mag Top 100 er niet was? :)

zeg ik niet, wel dat er minder volk naar trance zou luisteren. of nog beter gezegd: dat er minder toeristen op trance-evenementen zouden afkomen ;)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium