|
|
| pooley |
| zeg maar plebs ze fredje :) |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by FredNova
face it, that's what 'people' call trance :)
of had ik Ian Van Dahl moeten zeggen? ;)
als je neutraal kijkt gaat techno achteruit en blijft trance stijgen |
Trance is idd veel populairder dan techno, volgens de dj mag poll dan toch. Ik zou wel willen even goed op de hoogte te zyn van de techno scène als van de trance scène maar daar heb ik nu net niet genoeg tijd voor.
'k Weet wel dat je het zo niet bedoelt maar het lijkt me in feite zeer zeker niet dat techno itself erop achteruit gaat. Allerminst, er worden nog heel veel heerlijke nummer geproduced, soms ook wat electro getint maar soit. Techno moet net iets minder mainstream zijn dan trance dan. Niet in België allesins maar trance lijkt me toch wel iets populairder in de meeste landen, thats my impression.
Hoe lang is het al geleden (als er al ooit een was) dat er een techno DJ op 1 stond? 'k vrees ervoor... |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
Trance is idd veel populairder dan techno, volgens de dj mag poll dan toch. Ik zou wel willen even goed op de hoogte te zyn van de techno scène als van de trance scène maar daar heb ik nu net niet genoeg tijd voor.
'k Weet wel dat je het zo niet bedoelt maar het lijkt me in feite zeer zeker niet dat techno itself erop achteruit gaat. Allerminst, er worden nog heel veel heerlijke nummer geproduced, soms ook wat electro getint maar soit. Techno moet net iets minder mainstream zijn dan trance dan. Niet in België allesins maar trance lijkt me toch wel iets populairder in de meeste landen, thats my impression.
Hoe lang is het al geleden (als er al ooit een was) dat er een techno DJ op 1 stond? 'k vrees ervoor... |
Laat dat trance maar lekker een hype zijn :p Zolang techno wereldwijd niet is uitgekauwd vind ik het prima. Techno gaat er zeker niet op achteruit. Techno is zeer divers en je kan er alle kanten mee op. Al dat gehype hoord niet bij techno, het moet meer underground blijven...daar is de sound ook naar. |
|
|
| The_G0dfather |
Idd :)
en die dj mag poll lijkt me idd wat overroepen
het is iets geworden wat niet de bedoeling was dat het zou worden en in feite is het zoals jasper al zei waarschijnlijk vrij onnnauwkeurig...
daarvoor hebben ze niet genoeg controle over de stemming
het geeft ook niets mee van een steekproef, die eerlijk en gebalanceerd opgebouwd is
het gaat hier enkel om de mening van mensen die weten dat er een poll is en er ook daadwerkelijk op (kunnen) stemmen
ik weet dat er al veel mensen stemmen maar nog meer mensen die mss evenvele houden van EDM zullen niet gestemd hebben
maja, who gives a , the music's good and thats all that counts :D |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
het is iets geworden wat niet de bedoeling was dat het zou worden en in feite is het zoals jasper al zei waarschijnlijk vrij onnnauwkeurig... |
Die uitspraak begrijp ik niet goed. Hoe kan zo'n poll wel nauwkeurig zijn dan? |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|