|
|
| djcresto |
| Trouwens, Tiesto zal de nummer 1 DJ blijven. Vraag maar eens aan de mensen op straat of zij Paul Van Dyck kennen. |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by FredNova
you're not alone
er waren dit jaar 124000 stemmen (dacht ik)
dat is wel meer dan het dubbel van 2 jaar geleden, maar ik denk dat als iedereen van de forums in België (beta, d4m, dj2dj,...) bijvoorbeeld op 1 dj stemt, dan staat die er ook tussen...
ach ja... elk jaar dezelfde discussie he
|
Eigenlijk worden er maar weinig stemmen uitgebracht. Als je ziet dat de poll hier op het forum al meer dan 16000 stemmen uit 155 landen krijgt. |
|
|
| Bertn |
| ik ben benieuwd of dit invloed gaat hebben op pvd. tiesto begon zich echt als een popster te gedragen na zijn nr1-verkiezingen. Paul van dyk lijkt mij zowiezo een geslotener mens die minder staat te juichen en knipoogjes te geven op zijn sets... |
|
|
| Vadro |
| Domme wedstrijd, punt andere lijn. :rolleyes: |
|
|
| Antony |
Had zo graag Armin op 1 gezien :( Heb nog niet veel van het werk van mijn naamgenoot (Van Dyck) gehoort... misschien verdient hij het wel, ik wetet ni... Spijtig voor Tiësto, ma zoals cresto zegt:
| quote: | Originally posted by djcresto
Trouwens, Tiesto zal de nummer 1 DJ blijven. Vraag maar eens aan de mensen op straat of zij Paul Van Dyck kennen. |
Dus zoveel zorgen hoeven we ons niet te maken rond de djmag top100 |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|