return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 [37] 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 
DJ Mag Top 3 ?

FredNova
jaja... pvd eindelijk eens op het hoogste trapje na jarenlang 'net niet'

ik citeer even wat Marco V me vanavond zei toen ik vroeg of hij het belangrijk vond:
'ja, het is belangrijk, maar het is spijtig dat het belangrijk is'

ik denk dat hiermee alles gezegd is...

mijn persoonlijke top 5:

1. Armin (blijven staan op nr 3)
2. Markus Schulz (steeg van 32 naar 21)
3. Marco V (blijven staan op nr 16)
4. Matthew Dekay (top 250)
5. Andy Moor (nieuw binnen op nr 46)

Gabriel & Dresden stijgen, Above & Beyond stijgen...
het gaat goed met de trance en ook progressive (Cattaneo, Deep Dish, Zabiela) wint terrein...
Techno daalt opvallend, electro beweging?
En de Belgen dalen sterk (wat ook verwacht werd): Gielen, Mike, 2ManyDj's, Bailey,...

Tja, PvD moest em ooit eens krijgen he, hij staat al zoveel jaren aan de top... AvB komt ook nog aan de beurt...
en laat ons hopen dat de Belgen het volgend jaar terug beter doen...
djcresto
quote:
Originally posted by FredNova
jaja... pvd eindelijk eens op het hoogste trapje na jarenlang 'net niet'

ik citeer even wat Marco V me vanavond zei toen ik vroeg of hij het belangrijk vond:
'ja, het is belangrijk, maar het is spijtig dat het belangrijk is'

ik denk dat hiermee alles gezegd is...

mijn persoonlijke top 5:

1. Armin (blijven staan op nr 3)
2. Markus Schulz (steeg van 32 naar 21)
3. Marco V (blijven staan op nr 16)
4. Matthew Dekay (top 250)
5. Andy Moor (nieuw binnen op nr 46)

Gabriel & Dresden stijgen, Above & Beyond stijgen...
het gaat goed met de trance en ook progressive (Cattaneo, Deep Dish, Zabiela) wint terrein...
Techno daalt opvallend, electro beweging?
En de Belgen dalen sterk (wat ook verwacht werd): Gielen, Mike, 2ManyDj's, Bailey,...

Tja, PvD moest em ooit eens krijgen he, hij staat al zoveel jaren aan de top... AvB komt ook nog aan de beurt...
en laat ons hopen dat de Belgen het volgend jaar terug beter doen...

Van Andy Moor heb ik hier een setje waarbij het mixen alles behalve goed is. Dat de Belgen zo hard zakken lijkt me eenvoudig te verklaren door de mondialisering van het hele gebeuren. En pvd op één, nah. Misschien gaat hij nu wel eens lachen dit jaar?
Jasperovitsj
Kvraag mij toch af of die lijst helemaal zuiver op de graat is. Ik bedoel, who the hell is Ricky Stone, en how the f*ck komt die op plaats 48 terecht!? :conf: Hetzelfde voor DJ Vibe op 40, Martin Garcia op 50 of nieuwkomer DJ Dan (van Pig & Dan? Never heard of the guy...) op 24. :nervous:
Allé, ik snap wel dat veel DJ's in hun land of streek heel populair zijn en daaruit hun stemmen puren, ook al zijn ze in het buitenland bijlange niet zo populair (ATB anyone? Of Mikey Mike :D ). Maar dat internationaal nagenoeg onbekende DJ's zo hoog kunnen eindigen terwijl andere grootheden veel lager staan op de lijst, ik blijf het raar vinden...
Synthesia
^^ Inderdaad. Heb ook nog van geen 1 van die gasten gehoord.

Anyways de TA poll was veel leuker :) En volgend jaar moeten we maar massaal voor de Belgen stemmen en onze vrienden die zelf niks van EDM kennen ook laten voten :P Want die poll is toch hoe meer, hoe minder toonaangevend
FredNova
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Kvraag mij toch af of die lijst helemaal zuiver op de graat is...

you're not alone

er waren dit jaar 124000 stemmen (dacht ik)
dat is wel meer dan het dubbel van 2 jaar geleden, maar ik denk dat als iedereen van de forums in België (beta, d4m, dj2dj,...) bijvoorbeeld op 1 dj stemt, dan staat die er ook tussen...
ach ja... elk jaar dezelfde discussie he

en inderdaad Cresto, hopelijk gaat PvD nu eindelijk eens kunnen lachen

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium