|
|
| Troggers |
Naar goede gewoonte dezelfde top drie als de laatste drie jaar:
1) Moshic: den enige prog dj die nog echt diep en vuil speelt alhoewel er tegenwoordig toch wa meer zweef durft tussensluipen.
2) Digweed: zijnen electrohouse zever is nie altijd even geslaagd, maar als em top is, is em gewoon top zoals op Extrema.
3) Phi-Phi: Mokerslag na mokerslag tegen uw bakkes om dan ineens uit het niets nen john johnson remix van heaven scent naar uwen kop te krijgen. Verrassingen alom bij deze man en de personificatie van dark en techy prog in ons Belgenlandje. Staat er nog altijd na al die jaren hoewel hij enorm anders draait dan in zijn Extreme tijden. |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Phortastic
#1 : Shiloh
#2 : Chris Fortier
#3 : Hernán Cattáneo |
#4 : Matthew Dekay
#5 : Dj Bart Maes
ff compleet gemaakt wat ik gevote heb :p |
|
|
| Push2005 |
Zou het eigenlijk kunnen dat M.I.K.E niet zo hoog staat omdat ze al zijn aliassen niet samenvoegen? Ik vroeg me dat af. Er moeten toch wel mensen zijn die bv op Solar Factor zouden stemmen...
Just wondering, the guy deserves a higher place :toothless |
|
|
| Synthesia |
| quote: | Originally posted by Push2005
Zou het eigenlijk kunnen dat M.I.K.E niet zo hoog staat omdat ze al zijn aliassen niet samenvoegen? Ik vroeg me dat af. Er moeten toch wel mensen zijn die bv op Solar Factor zouden stemmen...
Just wondering, the guy deserves a higher place :toothless |
Daarvan ben ik overtuigd. Ken veel mensen die niet weten dat al die aliasen dezelfde man zijn, en daarom zullen ze niet meteen op hem voten want ze denken dat hij toch maar 1 of 2 hits heeft uitgebracht |
|
|
| Gladius |
jep idd
a:'kent ge Mike?'
b:'ehm neen'
a:'nochtans den beste belgische tranceproducer'
b:'hm nee zegt me niets'
a:'allé das die kerel van push'
b:'aaahja'
=)
al veel meegemaakt |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|