|
|
| The_G0dfather |
Gewoon ff uit interesse, hoe zou jullie DJ Mag top 3 er momenteel uitzien ?
Mine:
1- Armin Van Buuren: Vooral omwille van ASOT dat voor mij dan toch echt wel kwaliteit is en wat hij iedere week weer doet verdient echt wel respect. Prachtig concept, nog steeds. Ook z'n sets zijn niet mis :D
2- Gabriel & Dresden: zalige sound in hun sets die ik ongelooflijk apprecieer, ook prachtige remixen gemaakt van non-EDM tracks (o.a. Dido - Sand in My Shoes, alhoewel ik eigenlijk niet weet of die van 2005 is, maar soit ze draaien het iig :-)
3- ben ik nog niet helemaal aan uit; Dave Clarke, Markus Schulz of Tiësto
zo moeilijk om er maar 3 te nomineren ! |
|
|
| TOR |
hmm.. moeilijk, nog niet zo heel veel mensen aan het werk gezien dit jaar
op dit moment iets in deze aard:
01 M.I.K.E.
02 Ferry Corsten
03 Marco V |
|
|
| Phortastic |
#1 : Shiloh
#2 : Chris Fortier
#3 : Hernán Cattáneo |
|
|
| Jasperovitsj |
Mijn top 5 die ik al in de thread op het NL-forum had gepost:
1. Hernan Cattaneo
-> He's the king! Draait volledig mijn soort prog, technisch meesterlijk en op de koop toe nog eens een geweldige Renaissance cd er bovenop...verdiende nummer 1!
2. Shiloh
-> Geweldige Dj's ook, hun maandelijkse mixen zijn altijd top en zitten vol met zalige tunes die superstrak aaneen gemixt zijn! En hun producties zijn ook magistraal, en hoewel dat voor mij niet echt meetelt speelt het in hun geval toch ook mee...
3. Nick Warren
-> Eerst en vooral vanwege zijn prachtige GU 28 cd, maar ook vanwege de livesets die op Hybridized stonden. Hij heeft een heel aparte en kenmerkende stijl die me wel aanspreekt, en technisch ook heel sterk. Zijn werk met Way Out West speelt ook mee in m'n beoordeling.
4. Matthew Dekay
-> Buiten een begenadigd producer ook een heel sterke DJ die heel gevarieerd en pumpy kan draaien en technisch ook heel goed z'n mannetje staat.
5. CP of Steve Gerrard
-> Hier ben ik nog niet uit :p |
|
|
| Belgian Bonzai |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
Mine:
1- Armin Van Buuren: Vooral omwille van ASOT dat voor mij dan toch echt wel kwaliteit is en wat hij iedere week weer doet verdient echt wel respect. Prachtig concept, nog steeds. Ook z'n sets zijn niet mis :D
zo moeilijk om er maar 3 te nomineren ! |
2- DJ Tiësto
3- Menno De Jong
4- John '00' Fleming
5- Solid Slide |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|