return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 5 
[04-09-2005] Wooferland - Spaarnwoude (free)

SnuggLe
quote:
Originally posted by MaGiK54
Binnenkort gaat mijn gespem beginnen dat ik een maand in Australië zit.......;)

Maar tijdens dit feessie zit ik nog in NL....:)

Ik zou zeggen doe je dingetje. Waarschijnlijk zit ik dan toch in India ;) Of had ik dat nou al gezegd?
Remy D
wat supervet dit, dit kan ik ook lekker fietsend af!! Maar ik wist niet dat dit vorig jaar ook was maar hier ga ik zeker naar toe!!!! :tongue2
Remy D
hier kijk ik best naar uit... :crazy:
franzelare
ik hoorde er op lowlands en eerder ook al over en misschien ga ik wel ff kijken :)
jp
Wooferland 2005 *update*

Zondag 4 september is het dan eindelijk zo ver. Wooferland als gezellige afsluiter van de zomer en het festival seizoen. De organisatie is bezig met de laatste voorbereidingen en de DJs zoeken alvast de lekkerste classics uit hun collectie. Alle betrokkenen hebben er ontzettend veel zin in.

In deze update willen we ook nog extra respect tonen aan Wooferland-bezoeker van het eerste uur: The Prophet. Deze topper, die op Wooferland een pure house set zal draaien, moest bijna het feest afzeggen omdat hij op zaterdag een groot optreden heeft in Zwitserland en zijn vlucht terug op zondag pas laat in de middag zou vertrekken. Op eigen initiatief (en kosten!) heeft hij echter een vroege vlucht kunnen regelen, om na een paar korte uurtjes slaap toch op tijd te komen voor Wooferland. Wat ons betreft is deze actie een staande ovatie waard…

Line Up Main Stage:
Per, JP, The Prophet, Cellie, Rossi, Diablo, Martijn, Lars, Bas

Line Up Chill Area:
Ambient Daan, Franky D, Odd Bod, Shari, Crystina

De weersvooruitzichten voor zondag zijn gelukkig stukken beter dan de gehele zomer en tijdens de meeste festivals. De lokale weersvoorspelling geeft vrijwel geen kans op neerslag, veel zon en een temperatuur van rond de 23 graden. Neem wel iets warms mee want ‘s avond kan het afkoelen.

Tevens willen we iedereen oproepen met het openbaar vervoer of op de fiets te komen en zich te houden aan de huisregels die terug te vinden zijn op onze site. Graag rekening houden met de kleintjes onder ons en vergeet niet: wij leveren slechts de middelen en jullie maken het feest!

Wooferland zal plaatsvinden op het terrein van De Watergeus in Spaarnwoude. Van 11 tot 23 uur draaien grootheden als Per, Cellie, The Prophet en JP & Martijn alleen maar de beste house classics.

In de nabije omgeving is er voldoende parkeergelegenheid en ook met het openbaar vervoer is het terrein goed bereikbaar. Vanaf Station Sloterdijk in Amsterdam neem je bus 82 richting IJmuiden. Na een reis van nog geen 20 minuten is het slechts 10 minuten lopen tot Wooferland. Helemaal ideaal is het natuurlijk om op een zonnige dag op de fiets te komen en zo je steentje bij te dragen aan het milieu. Mocht je beslissen wel met de auto te komen denk dan aan carpoolen met anderen (en een bob!), en zorg vervolgens dat je op een officiële parkeerplaats staat. Zo kun je voorkomen dat je een bon krijgt of misschien zelfs wordt weggesleept.

Vanaf station Sloterdijk

- Bus 82 richting IJmuiden.
- Uitstappen halte Zijkanaal B.
- Wandel via de linkerkant van de kanovijver naar de Watergeus.

Looptijd naar de Watergeus ongeveer 10 minuten.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland