|
|
| Tim81 |
In de Tiesto-thread werd de nieuwe verkiezing al aangekondigd, maar hierbij officieel een nieuw topic!
Tiësto is volgens de Top 100 van DJmag al drie jaar achter elkaar de meest populaire dj ter wereld, maar wellicht komt daar nu eens verandering in. Je kunt namelijk weer gaan stemmen voor deze top 100.
De Top 100 van het gerespecteerde Britse DJmag is in twaalf jaar tijd uitgegroeid tot een van de meest belangrijke en toonaangevende polls in de dancescene, hoewel het natuurlijk altijd maar weer de vraag is hoe representatief een dergelijke top 100 is. Wereldwijd stemmen bijna 100.000 mensen jaarlijks voor de top 100 en dat overtreft voor de organisatie al alle verwachtingen. “Iedereen die van dance muziek houdt kan meedoen,” zegt DJmag redacteur Lesley Wright. “Dit is de kans voor het publiek om te stemmen op de dj’s die volgens hen de laatste 12 maanden hun wereld op z’n kop gezet hebben. De Top 100 is de keus van de clubbers.” In eerste instantie werd er alleen in Engeland gestemd, maar met name door het internet, werd dat al snel ook in de rest van de wereld gedaan. Vorig jaar kwamen er stemmen uit 149 verschillende landen, waarbij Nederland op de derde plaats stond wat hoeveelheid stemmen betreft.
En nu is het weer zover. Je kunt opnieuw gaan stemmen op je favoriete dj. Op donderdag 18 augustus is er in Londen een speciale launchparty, waarmee het startsein voor de nieuwe stemronde gegeven wordt. Daarna kun je op www.djmag.com je stem uitbrengen.
--------------------------
Natuurlijk mag iedereen zijn favoriete lijstje weer posten of deze hele verkiezing afkraken!
Ik ga voor:
1. Sasha (Dankzij paar fabelachtige sets Orlando / EM, lekkere cd, optredens in Panama en Dance Valley en de verhalen van Partyhardy over het optreden in Fabric waar ik helaas niet bij kon zijn)
2. Hernan Cattaneo (Melkweg, Renaissance-cd en Dance Valley)
3. John Digweed (Meesterlijk op Extrema)
4. Satoshi Tommiie (Nieuwe binnenkomer na zijn Dance Valley optreden!)
5. Nog kiezen tussen Deep Dish (koninginnenacht Now & Wow), Sander Kleinenberg (wat mij betreft het beste van Nederlandse bodem) en Danny Howells (nog niet live gehoord dit jaar (Mysteryland), maar GU 27 heerlijk!)
En dan moet ik namen als Infusion, Desyn Masiello, Nic Fanciulli en Matthew Dekay nog noemen als aanstormende namen... |
|
|
| ahp2002 |
Favoriete lijstje (niemand zit in de top 5 waarsch)
1. Likwit (technisch top, gevarieerde platenkeuze)
2. Ronski Speed (top platenkeuze, misschien niet altijd even origineel, maar weet het publiek goed op te zwepen)
3. Gavin Mitchell (Electroheld uit Australie)
4. Sander van Doorn (Techtrance v/h hoogste niveau)
5. Ferry Corsten (Wisselend, maar toch favoriete jock qua reputatie, in Panama was hij erg sterk dit jaar)
Waarschijnlijk top 5
1. Tiesto (onbereikbaar)
2. Armin (sterke marketingcampagne, album uit, solo optreden gepland, meer luisteraars op ASOT door wereldwijde en blijft een top DJ)
4. Paul van Dyk (Tsja, legende, maar te weinig nieuws gebracht afgelopen jaar, misschien dat TPOD 2 nog zal helpen.
3. Sasha Veel optredens afgelopen jaar en veel goeie reacties altijd. Zal weer in de topregionen te vinden zijn.
5. Hernan Cattaneo (heel zuid amerika stemt op hem, ik vond hem vorig jaar al verrassend hoog staan) |
|
|
| SnuggLe |
Mijn top 5:
1. Sasha (..duidelijk...al viel hij de laatste keren IETS tegen..)
2. Sander Kleinenberg (...te lang niet meer gehoord overigens)
3. Remy (...altijd goed & knallend, alleskunner)
4. John Digweed (getuige Extrema oa)
5. Satoshii Tommie (niet van dat huis tuin en keuken progressive).
Voor de einduitslag denk ik dat Armin Tiesto maybe toch gaat verslaan, al wordt het een lastige strijd. Verder komt Hernan Cattaneo denk ik wel boven Sasha. Waarom? Heel ZuidAmerika stemt op hem, en hij heeft net zijn Europese tour af. Veel NLers zullen bv ook op hem stemmen. Vorig jaar was dat zeker niet zo, dus hij krijgt extra stemmen. Toch heeft Sasha ook veel publiciteit gekregen door Fundacion en Ableton geklooi.
Dus:
1/2 Tiesto of Armin
3/4 Sasha of Cattaneo
5 Paul van Dijk |
|
|
| Fkwebeman |
afgelopen jaar te weinig feesten bezocht om echt een eigen oordeel te kunnen geven.. helaas :(
Armin en Tiesto zullen wel uitmaken wie de nummer 1 wordt. Tiesto gooit er weer wat extra optredens tegenaan en tadaaa... |
|
|
| Pumaz |
1. Hernan Cattaneo
2. Sasha
3. Sander Kleinenberg
4. John Digweed
5. James Zabiela
I wish :rolleyes: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|