return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 
DJ Mag Top 100

Disney
Ik gok erop dat het dit jaar Sasha weer eens wordt...

Mijn persoonlijke topper van het moment is toch wel Cattaneo, maar die verwacht ik niet op 1. Misschien wel in de top 10...
Remy D
OP 1 Tiesto en verder weet ik nog niet wat ik ga stemmen.
HardKiller
1. Tiësto
2. Armin
3. Özgür Can

En 4 en 5 weet ik nog niet, misschien perry o'neil en misja helsloot
FunkySimon
ben ik de enige die vind dat G&D echt voor geen meter kunnen mixen? lekkere plaatjes ok, goeie tracklisten ok, maar het mixen is echt verschrikkelijk!

tiesto zeker weten weer 1, armin heeft gewoon nog lang niet zoveel aan marketing gedaan als tiesto. thijs gaat weer winnen met enkele duizenden stemmen voorsprong.

Marco V vind ik ook een ondergewaarderde dj. Zeer vette producties altijd knallen als hij draait. En hij heeft op sensation met dvd's gedraaid (net als SkB) dat soort dingen vind ik altijd vet!

En paul van dyk....ik weet het niet heeft niet veel nieuws laten horen en irriteert elke dj volgens mij door 15 minuten voordat zijn set begint al allemaal draden moet gaan aansluiten omdat hij zonodig ze lap top nodig heeft...

1.tiesto
2.armin
3.paul van dyk
4.sasha
5.hernan
moogwai
quote:
Originally posted by FunkySimon
ben ik de enige die vind dat G&D echt voor geen meter kunnen mixen? lekkere plaatjes ok, goeie tracklisten ok, maar het mixen is echt verschrikkelijk!

"Echte" livesets van hun zijn inderdaad niet geweldig... amper gemix en veel crossfader gedoe. Maar hun meeste andere mixen zijn met behulp van een computer gemixed (maar ja, wie doet dat niet tegenwoordig?) en die zijn wel supervet! Live heb ik ze nog nooit aan 't werk gezien en dit jaar hebben ze niet eens in Nederland gedraaid volgens mij. Daarom ook geen top 5 voor mij, ondanks dat ze qua platenkeuze misschien wel mijn favoriet zijn.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland