return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 
DJ Mag Top 100

jp
Wat mij betreft wint DJ Jean 'm
@win
Pour Moi

1. Armin van Buuren, man stelt nooit teleur draait altijd gewoon een goede set
2. Above and Beyond, op dit moment de top wat de Uk betreft, komt veel goeds vandaan de laatste tijd!
3. Gabriel and Dresden, die gasten weten toch altijd weer prachtige muziek te maken en het dan uiteraard ook te draaien
4. Signum, Tsja blijft helemaal mijn ding. Altijd genadeloos knallen op die dikke strings!!
5. John 00 Fleming, Psy Trance is steeds meer in opkomst heb ik het idee. Vaandeldrager van dit genre. Hoe ver rijkt psy volgend jaar??

Net niet gehaald: MIKE, Sasha, Ferry Corsten, Paul van Dyk, Markus Schulz, Menno de Jong, Jon O Bir.

Ik laat Nu-NRG hierbuiten omdat ik ze puur en alleen als live-act beschouw.

Eens kijken wie of wat er bij Tiesto in de buurt kon komen...
Original
01. Sasha Waar haalt ie die vette platen toch altijd weer vandaan? + ik noem een Essentalmix, Fundacion, Panama (beste clubavond), Dancevalley.
02. Digweed.. een robot achter de draaitafels, maar man wat kan die draaien.. Extrema --> LOS!
03. Marco V, Zoals Chicane al zei " de man die alles kan!" van progressive tot die pompende ouwe "V-Sound"
04. Tiesto, Op die ISOS party heeft ie laten zien dat hij het nog steeds kan, en als er iemand is die het publiek nog steeds meesterlijk bespeeld dan is hij het wel.(En ben nu aan het genieten van zijn Ibiza setje)
05. Hernan Cattaneo Cd, Dv.. jammer dat ik Earth gemist heb.
Dj Lex
1. Roger Sanchez Erg verrassend natuurlijk! Twee topavonden op Ibiza gehad, waarbij de eerste zelfs mijn beste ooit! Zodoende dit jaar mijn absolute nummer 1.
2. Hernan Cattaneo Twee erg vette sets van hem gehoord dit jaar op Earth en Dancevalley.
3. Sasha Vorig jaar super en dit jaar in de Fabric in London geweldig! Tegenvallend op DV en Ibiza, maar Fundacion en enkele livesets strepen dit weer weg.
4. Tiesto Ook verrassend, maar de ISOS4 party was geweldig en zijn Essential mix mag er ook zijn. Eventueel nog een plaatsje lager, dus ruilen met Diggers...
5. John Setjes altijd geweldig!Extrema weinig van mee gekregen (moe?), maar toch op basis van het gehele jaar de vijfde plek.

Bankzitters: Sander Kleinenberg (Niet echt veel gezien en vind hem te wisselvallig), Infusion (Geweldige set op DV(Zijn er trouwens drie...)) Marco V (Tsja toch teveel van stijl veranderd)
basvh
Zoals altijd maak ik me top 5 op basis van dj's die ik daadwerkelijk op feestjes aan het werk heb gezien. DUs geen mp3 sets of dergelijke. Verder kijk ik van oktober 2004 tot aug 2005.

Moet zeggen dat ik dit jaar heel veel verschillende soorten dj's en muziek soorten heb gehoord. Dat maakt het vrij lastig kiezen. Ook ben ik op een aantal feestjes goed bezopen geweest dus weet ik van een paar feestjes eigenlijk niks meer.

Hoogvliegers van 2005:

Carl Cox: Nog steeds qua techniek en tempobeheersing een meester. Weinig kunnen zn sterke flow neerzetten
Sander Kleinenberg: Als ie te diep gaat vind ik het niet zo, maar een Michael Jackson klassieker erin gooien tijdens everybody launch vind ik toch wel erg vet.
Joris Voorn: Carl Cox & Friends Live Act, jezus wat vet was dat. Heeeeeeeerlijk
Deep Dish: Vette set tijdens bash, ook een supersfeertje daar in Now & Wow
Tiesto: Hij blijft een held. Period
Paul van Dyk: Heerlijke volgas trance waarbij het bij elke plaat snakken naar adem is. Set in Dallas en op DV waren heerlijk.
Erik-E: Dit jaar tijdens Loveland feestje gezien en Extrema NYE afterparty. Om uurtje of 9 s'ochtends Outta Space erin gooien :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
Kevin Saunderson: Techno legende die altijd delivers.
Dave Clarke: Live act tijdens DVWE.
UMEK; TECHNOOOO

OK nu ff een top 5 maken: eigenlijk in willekeurige volgorde maar jah kan niet anders.

1.Tiesto (laatste uurtje TIC2 maakt hem toch winnaar)
2.Paul van Dyk
3. Carl Cox
4. Deep Dish
5. Sander Kleinenberg

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland