|
|
| Chicane |
1) Tiesto; elke set is werelds van hem, mag dan technisch niet ijzersterk zijn, maar elke plaat die hij draait bezorgt bij heel veel mensen kippenvel. Altijd 'warme' platen die hij op het perfecte moment afspeeld en 'bespeeld' met het publiek. Hij krijgt gewoon iedereen aan de gang, wie er ook naar hem luisterd.
2) Ferry Corsten; erg wisselvallige sets, maar altijd wel goed te pruimen, draaide op Nature One gewoon weer eens Moonman - Galaxia... held!
3) Hernan Cattaneo; goeie sjiiiit gewoon.
4) Marco V; de man die alles kan.
5) Carl Cox; lekkere sets altijd, opzwepend, heel veel heerlijke ritmische platen.
Verwachtingen:
- Gielen uit de eerste 100! :D
- Dana ergens in de top 10
- Pavo in de top 20
- Luna in de top 30 |
|
|
| BaRTeZ |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Strategisch om te zorgen dat er geen cola meer in de supermarkt van boer Jansen zijn vrouw d'r broer komt? :o |
:conf: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by BaRTeZ
:conf: |
Dat zeg ik, ik snap het strategisch ook niet. |
|
|
| jp |
| Je stemt toch ook niet op de Partij voor de Dieren? Ik sta volledig achter hun standpunten maar in de Kamer komen ze toch niet. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by jp
Je stemt toch ook niet op de Partij voor de Dieren? Ik sta volledig achter hun standpunten maar in de Kamer komen ze toch niet. |
Omdat iedereen denkt "ik stem er toch niet op, want ze komen toch nooit in de kamer" :p |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|