return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 
DJ Mag Top 100

Muppy
quote:
Originally posted by Bouma-Bros
ISOS4 geen prutswerk?? Sorry hoor, maar volgens mij kon ik na een weekje oefenen al beter mixwerk afleveren als die CD?!

Armin wordt natuurlijk nummer 1 ;) allemaal op em stemmen jongens :p

gr.
Sander

ja hallo! jij bent over een paar jaar de nieuwe nummer 1, dus zo gek is dat dan niet:p

(ik bedoel dat ik het geen slechte ceedee vind en dat ik het hem niet na doe)
moogwai
Armin van Buuren, Ferry Corsten, Marco V, Markus Schulz, Gabriel & Dresden, Sander Kleinenberg, Matthew Dekay en Tiesto. Volgorde weet ik nog niet, Tiesto in ieder geval niet in m'n top 5. Paul van Dyk heeft mij nog nooit kunnen boeien. Van andere djs heb ik zelf te weinig van gehoord om ze echt goed te kunnen vinden, want één vette set/compilatie of optreden is niet genoeg voor mij.
Kaidreas
quote:
Originally posted by Muppy
ja hallo! jij bent over een paar jaar de nieuwe nummer 1, dus zo gek is dat dan niet:p

(ik bedoel dat ik het geen slechte ceedee vind en dat ik het hem niet na doe)

volledig mee eens

de waarschijnlijke top:
1.tiesto
2.Armin van buuren
3.sasha
4.ferry corsten
5.paul van dijck

de I wish top:(dit is wel aan de hand van de cd'tjes en set die ik afgelopen jaar heb beluistert)

1.tiesto (ik ben geen super fan van hem, maar kvond zen cd goed, en die set in de versuz was ook volledig oke.)
2. sander kleinenberg
3.ferry corsten
4.armin van buuren (prima set op TE05 maar saaie set op sensation belgium)
5.sander van doorn (klinkt wel leuk
6. carl cox
7.Ian betts( dit gewoon na zijn sets van dancevalley :) )
robin

Nu al minstens 4 manieren gezien om de paul van dyk te spellen :o

dijcke zelfs in een ander topic dacht ik :stongue: (zuiderburen..)

hap hap
jp
Armin van Buuren
Ferry Corsten
Marco V
Paul van Dyk
Yoji Biomehanika

In welke volgorde is niet van belang. Het zijn meer strategische stemmen. Het blijft een populariteitspoll

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland