|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
ff over die uitslag... schandalig
bijna nog erger dan TA lijstje... Van de ene mongool naar de andere mongool op #1
Sasha steady weer op 4 das mooi om te zien.. ook Digweed weer omhoog
Hernan jammer genoeg omlaag maargoed
Giller van de lijst is weer ATB.. net als vorig jaar. Alle duitsers moeten buitengesloten worden van stemmen
Dan komt er misschien een normaal lijstje |
lol
Ik zie t probleem niet zo, tis toch inmiddels algemeen bekend dat t een populariteits poll is, en geen weergave van "de beste DJ". Wat dat betreft verbaast het me nog dat lijk Paul t gewonnen heeft van de semi-sympathieke springnicht Armin. En niks gepresteerd, tis een DJ Poll toch? Geen productie poll? PVD in het Paard is toch een van de betere feestjes waar ik het afgelopen jaar geweest ben...
Je klinkt heel verontwaardigd enzo over de uitslag... maar wat had je dan verwacht? Net zoals die belgen, die het onbegrijpelijk vinden dat MIKE op de 77e plaats in ge-eindigd :p |
|
|
| Chicane |
092 DJ SAMMY :D
Ooooit komt die dag, ik sweer het je swa! :stongue: |
|
|
| AversusZ |
Had niet verwacht dat Paul nr 1 zou worden. Dacht zelf meer aan Armin.
Maar verder lig ik niet echt wakker van die lijst, ben zelfs blij dat tijs niet opnieuw 1 is zodat die hype om hem eens een beetje minder wordt. |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by eieregooie
semi-sympathieke springnicht Armin. |
oei ei..... je maakt vijanden....:D
| quote: | Originally posted by eieregooie
PVD in het Paard is toch een van de betere feestjes waar ik het afgelopen jaar geweest ben... |
was dat die waar ie een paar weken later dan gepland een goedmaakset van veel uur deed...? topfeestje. kan er nog wel een paar noemen:
TLFA
Popkomm closing
dirtvalley (niet zelf geweest, maar al sik iedereen's reactie hoor (en de set) dan moet het lekker geweest zijn.
paultje mag op 1 hoor... (zeker ipv Tiësto) we zullen vanavond weer eens zien waarom....:D |
|
|
| @win |
| Nou mensen dat wordt knallen bij der nummer ein vanavond! :toothless |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|