return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 
DJ Mag Top 100

Partyhardy!
quote:
Originally posted by Disney
Album waar ze het over hebben in dit stukje zou elk moment moeten uitkomen. Is een paar keer uitgesteld blijkbaar, maar nu moet het echt gaan komen.

Inderdaad dit album zou eigenlijk in augustus uit komen maar hun label heeft besloten om hem pas in het begin van 2006 uit te brengen omdat er nu nu al zoveel albums uitkomen.
Ben zeer benieuwd naar dit album, 2cd's 160 minuten vol met nieuw werk! :cool:
Check ook hun vette site: Shiloh site
Staan een aantal filmpjes op waaronder 1ntje genaamd "Finishing last album track" deze track gaat "Melt" heetten, super plaat! dat beloofd wat! :)
Remy D
Dit ga ik stemmen:

1: DJ Tiësto
2: DJ JP
3: Desyn Massiello
4: Armin van Buuren
5: James Holden
kolkiewolkie
Ik ga dit jaar niet stemmen.

1) Ik vind zulke charts onzin. Vergelijkbaar met autoverkoopstatistieken: niet de beste maar de saaiste staat bovenaan.

2) Ik heb dit jaar nauwelijks mensen zien/horen draaien :eek: ! En wat ik gehoord heb vond ik zeker niet het beste wat de wereld te bieden heeft!

Oja, afhankelijk van hoeveel ruchtbaarheid er aan deze verkiezing wordt gegeven verwacht ik dat Tiesto gewoon weer no.1 wordt. Hoe meer ruchtbaarheid hoe groter de kans dat ik gelijk heb ;) . Al is het alleen maar omdat de op TA geldende mening in het algemeen niet opgaat voor de rest van de wereldbevolking :D .
jp
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
Ik ga dit jaar niet stemmen.

Je bent gewoon lui :o
Roger
Heb ook niet gestemd, het wordt allemaal veel te commercieel! Hoe hoger je staat hoe meer boekingen enz..
kreeg elke dag minstens 5 mailtjes met "vote for". Super irritant!!:whip:
het zal me ook verder allemaal een worst wezen wie er bovenaan staat:rolleyes:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland