return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 
DJ Mag Top 100

drpeer_holland
Mijn lijstje,

1. Tiesto
2. Armin van Buuren
3. Sasha
4. Ferry Corsten
5. Paul van Dyk

zoals je ziet geen verrassingen, Tiesto op 1 ook mede door zijn vele toeren in het buitenland zoals TIC USA!!
Dazzle
Mijn Top 5:

01. Marco V (Elke set is genieten; van groovy, funky, housy en proggie beats naar dreunende, knallende en ongelovelijke techno en tech-trance knallers!

02. Luke Chable (Ik kan maar niet genoeg krijgen van zijn Audiotherapy Sessions cd. Vooral die stoere breakbeats, heerlijk!

03. Matthew Dekay (Geen uitleg nodig, Our hope for the future)

04. Hernan Cattaneo (Dancevalley was zoooo vet)

05. Ozgur Can (Qua producties lijkt het af en toe op elkaar, maar live is hij zo goed! Heb een superavond gehad op Intiem Event in de Catacomben in Den Haag!

Qua producties staat Sander van Doorn heel hoog bij mij, maar het is een beetje jammer dat zijn sets nog steeds hetzelfde zijn als in januari van dit jaar. Er zijn twee tracks bijgekomen die hij draait en nog eigen producties ook... Kom op Sander!
tijs08
quote:
Originally posted by Dazzle
Mijn Top 5:

02. Luke Chable (Ik kan maar niet genoeg krijgen van zijn Audiotherapy Sessions cd. Vooral die stoere breakbeats, heerlijk!

Een fantastische producer inderdaad, maar Luke mag blij zijn dat jij hem nog nooit live hebt gehoord, want dat valt zwaar tegen!
MennoB
Ik denk toch weer dat Tiesto dit jaar zal winnen. Hoewel ik het jammer vind want 'de beste dj van de wereld' is hij zeker niet. Maar wel de bekenste. Wie mag de nieuwe Space Mountain openen in Euro Disney en, zoals iedereen al zegt: zijn wereldtour die ontzettend veel mensen trekt. Jammer dat de dj's die veel beter zijn het niet verder schoppen dan het draaien op hun kamer, plaatselijke discotheek etc. Mja het is niet anders.

Maar mijn lijst:

1. Paul van Dyk
2. Marco V
3. Tiesto
4. Montana
5. Jon O Bir
basd
Richie Hawtin
Top DJ, technisch sterk, absolute topset op Extrema, op productiegebied ook nog steeds vernieuwend bezig (kan niet wachten op zijn nieuwe DE9:Transitions-album, volgende maand wordt ie gereleased als het goed is). Daarom mijn nummer 1.

De rest is voorlopig nog even zonder volgorde.

Stella Nutella
4,5 uur lang een topset draaien terwijl je maar 1,5 uur geboekt staat, en mij bovendien nog eens geboeid laten raken door psytrance terwijl ik daar eigenlijk voor die tijd amper naar luisterde, kan niet kapot. Enthousiaste verschinjing achter de draaitafels en ook haar producties (wel veel samenwerkingen trouwens, moeilijk te zeggen welk aandeel ze daar zelf in gehad heeft natuurlijk) klinken niet verkeerd.

Grovskopa
Productietechnisch absoluut het beste wat er voor mij dit jaar op technogebied te halen valt. Hij produceert precies die sound die ik super vind, lekkere diepe duistere offbeat zonder in gesnoei te verzanden. Top.

Steve Bicknell
Mixtechnisch supersterk, heeft mij laten zien dat je best een snelle en harde technoset neer kan zetten zonder oeverloos geschranz. Helaas de uitstraling van een grasmaaier.

Christopher Lawrence
Ik kan dus blijkbaar toch nog naar een hele tranceset luisteren (afgezien van psytrance dan). Vond em heel goed op Dance Valley, wilde em sowieso ooit nog eens live zien omdat de Hook-sound van een paar jaar geleden me toen erg aansprak. Die sound is nog wel redelijk gebleven heb ik gemerkt, en Lawrence heeft me (en de rest van de Eurogrooves-tent) erg goed vermaakt op DV.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland