return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 
DJ Mag Top 100

Tim81
Zoals in de allereerste post vermeld heb ik gekozen voor...
1. Sasha
2. Hernan Cattaneo
3. John Digweed
4. Satoshi Tommiie
5. Stiekem toch gekozen voor Infusion...

Deze stem is ten koste gegaan van Deep Dish, Sander Kleinenberg of Danny Howells... Zie het als een soort aanmoedigingsprijs! Ook om ze wat vaker in NL te krijgen :toothless
Original
quote:
Originally posted by Tim81
Zoals in de allereerste post vermeld heb ik gekozen voor...
1. Sasha
2. Hernan Cattaneo
3. John Digweed
4. Satoshi Tommiie
5. Stiekem toch gekozen voor Infusion...

Deze stem is ten koste gegaan van Deep Dish, Sander Kleinenberg of Danny Howells... Zie het als een soort aanmoedigingsprijs! Ook om ze wat vaker in NL te krijgen :toothless

Best vaag opzich aangezien Infusion uit meer dan een persoon bestaat, maarja Blank & Jones, G & D en Rank 1 stonden vorig jaar ook niet als aparte djs in de lijst. Grappig dat de beste dj dus niet persé één persoon hoeft te zijn.:) (Hoewel de nr.1 altijd wel één persoon is geworden)
Tim81
En je vergeet Bas & Ram natuurlijk helemaal :p

Nou ja, Deep Dish is wel het beste voorbeeld, vorig jaar gewoon in de top 10 als duo toch...
Original
quote:
Originally posted by Tim81
En je vergeet Bas & Ram natuurlijk helemaal :p

Nou ja, Deep Dish is wel het beste voorbeeld, vorig jaar gewoon in de top 10 als duo toch...

ohja das waar ook. :D .. op nr. 10
Creamfields23
Ik denk dat het voor dit jaar een hele close finish gaat worden. De progressive DJ's zijn in opkomst, enne Tijs word het dit jaar absoluut niet. Ik zou het niet weten wie?

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland