|
|
| nwopper |
Ik denk dat mijn keuze nu toch wel iets anders gaat zijn dan voorheen...
1. James Zabiela
Eigenlijk ben ik geen echte progger, en niet al zijn muziek ligt me. Maar technisch vind ik hem briljant, ik was echt ondersteboven ervan tijdens DV, en ik heb wat setjes gedownload van m en hij is gewoon ongelofelijk goed. Ik vind het ook zo schattig hoe hij stilletjes lacht en geniet.
2. Kai Tracid
Die set op Mayday is en blijft nog steeds :eyes: :eyespop: :eyes: :eyespop:
3. DuMonde
Logisch
4. Yoji Biomehanika
Stond nummer 2 vorig jaar, maar hij moet eens wat NIEUWE platen in zijn platentas stoppen...
5. Jesselyn
Geweldige stijl, goede producties, ik wordt er blij van :D |
|
|
| mellow_head |
*yawn*
1) DJ Tiësto:rolleyes:
2) Armin van Buuren
3) Markus Schulz
4) Sasha
5) Fred Baker (ja hoor dit is grappig!:whip: ) |
|
|
| magrec |
zabiela: Op dancevalley toch weer goed, lekker en met zijn effecten :D
Hernan cattaneo
Digweed
Sasha
Sander kleinenberg (dit keer wel er alleen maar bij omdat ik hem nog de beste nl dj vind) |
|
|
| Vertigo |
| quote: | Originally posted by Muppy
lastig lastig lastig...
op dit moment (maar kan dus nog veranderen)
1 Armin van Buuren: Gewoon de beste. Goede platenkeus en blijft vernieuwen.
2 Gabriel & Dresden: Superduo met vette producties, vette remixen en ze kunnen ook ernstig goed draaien. Wat mij betreft duidelijk nummer 2!
3 Ferry Corsten: Goede producer, en even zo'n goede dj. Voor mij een duidelijke nummer 3...degene die nog net het podium haalt zeg maar
4 Marco V: Erg ondergewaardeerd in Nederland. Desalniettemin een superdj met hele goede eigen producties.
5 Tiesto: Laten we hem niet vergeten. Wattie doet is goed en zn ISOS4 is ook goed. Ook al issie minder dan de eerste delen, het is geen prutswerk wattie aflevert. |
Ik sluit me hier bij aan, alhoewel ik Andy Moor op 4 zou zetten (wat een producer..) |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by Vertigo
Ik sluit me hier bij aan, alhoewel ik Andy Moor op 4 zou zetten (wat een producer..) |
hey eindelijk iemand met dezelfde smaak als ik!:D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|