|
|
| TranceFool |
Ik heb een vraagie over sites die draaitafels, mengpanelen en al dat andere spul verkoopt. Er is namelijk een site: http://www.123dj.com/ En die spullen daar zijn zo ing goedkoop. Het probleem is alleen dat het Amerikaans is en dat ik dus me god nie weet hoe het zit met garantie enzo als mn spullen niet in orde zijn. En zouden de invoerrechten erg duur zijn.
Het is echt supergoedkoop, scheelt ongeveer de helft met de prijzen in Nederland, en soms is er een aanbieding tot het nog gratis naar je wordt toegescheept.
Zijn deze sites betrouwbaar??
:) |
|
|
| TranceFool |
Voorbeeld:
Two Numark Pro TT-2 turntables
One Numark DM-3002 mixer
Two Phat Track cartridges
FREE headphones!
FREE mic!
All cables included
Super BlowOut Deal!
$695.00!
Call 1-800-856-8397 to Order
back to Turntable Packages
Dit is dus echt zo gigantisch goedkoop!!! 695 x ongeveer 2,5= 1750 piek!!!:D In nederland ben je hier denk ik wel zo'n 3200 piek voor kwijt! |
|
|
| Blik |
| lees de kleine lettertjes op zo'n pagina, zoiets moet erop staan, of anders stuur je ff een mailtje met de vraag hoe het zit met garantie en kosten..... |
|
|
| New Wave |
Nou, reken er maar op dat het nog een stukkie duurder word.....invoerskosten.....bijv belasting..............waarom denk je dat die douane vraagt of je wat aan te geven hebt?.....die worden er automatisch bij gegeven...dan vervoerskosten......dat gaat per kilo's......en die is NIET licht......misschien wordt het via een exporteur geleverd....via Italie ofzo.........
mijn tip, koop het gewoon in nederland bij een SPECIAAL zaak...ben je wel wat duurder uit maar je hebt wel een goeie garantie en je kan je spulletjes zo terug brengen als er wat kapot is....... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|