return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
De grote Tiesto draad

Chicane
Post hier al je serieuze Tiesto nieuws, optredens, ervaringen en achterklap :D

Om maar eens een inkoppertje te geven, met dank aan Ouwe Dwaas:

Tiesto.com heeft een nieuwe look gekregen :D Ziet er leuk uit, minder breezer, meer serieus imo.
Muppy
Over Tiesto gesproken...ik denk dattie zn titel als populairste dj ter wereld dit jaar niet prolongeert...
Mindphaser
Ik heb inderdaad ook zo'n gevoel dat ie het dit jaar eens een keer niet wordt.
Misschien gebaseerd op het vele gezeik op hem wat je overal wel zo'n beetje hoort, aan de andere kant denk ik dat veel van die meelopers die denken daardoor stoer te zijn stiekum toch op hem stemmen.
Hij maakt natuurlijk ook vet veel tours in vet vage landen waar ze misschien uberhaubt bijna geen trance kennen waardoor Tiesto in die landen zoieso echt een god is en er veel mensen op hem stemmen.

Ben benieuwd.

Ps, goed idee om nou eens af te zijn van elke paar dagen een nieuwe thread over Tiesto en alles hier te verzamelen.
Chicane
Stiekem hoop ik het wel eigenlijk, zou een enorme prestatie zijn en doet Nederland ook weer een beetje goed dat we meer te bieden hebben dan kaas en klompen en een toevluchtsoord voor terroristen :)

Maar als hij het niet haalt wordt deze jongen misschien een stukkie goedkoper:
http://www.mp3man.nl/product/16380
http://www.mp3man.nl/images/product/image.php?id=8850

:D
Muppy
quote:
Originally posted by Mindphaser
Ik heb inderdaad ook zo'n gevoel dat ie het dit jaar eens een keer niet wordt.
Misschien gebaseerd op het vele gezeik op hem wat je overal wel zo'n beetje hoort, aan de andere kant denk ik dat veel van die meelopers die denken daardoor stoer te zijn stiekum toch op hem stemmen.
Hij maakt natuurlijk ook vet veel tours in vet vage landen waar ze misschien uberhaubt bijna geen trance kennen waardoor Tiesto in die landen zoieso echt een god is en er veel mensen op hem stemmen.

Ben benieuwd.

Ps, goed idee om nou eens af te zijn van elke paar dagen een nieuwe thread over Tiesto en alles hier te verzamelen.

daar heb je ook wel weer een punt. in venezuela en colombia kennen ze alleen tiesto en geen paul of armin. dus die landen heeftie dan wel natuurlijk...maar toch denk ik dat armin, paul of sasha zijn plek over zal nemen!:D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland