return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 
De grote Tiesto draad

Chicane
Platenkeuze. Zijn set tijdens de Volvo Tour rond de Erasmusbrug in Rotterdam was fenominaal te noemen. Bij elke plaat die Tiesto draait krijg ik óf een goed gevoel bij óf een mooie herinnering. De manier waarop hij die platen indeeld, wanneer welke plaat gespeelt wordt e.d., kan geen enkele DJ evenaren. Armin mixt misschien beter, maar die draait kwakkeloos saaie rotplaten achter elkaar aan. Zit geen lijn, geen 'verhaal', geen emotie in, maar gewoon kwakkeloos aan elkaar rijgen van platen.
Dj_Day-V
^eens :)
magrec
quote:
Originally posted by Chicane
Platenkeuze. Zijn set tijdens de Volvo Tour rond de Erasmusbrug in Rotterdam was fenominaal te noemen. Bij elke plaat die Tiesto draait krijg ik óf een goed gevoel bij óf een mooie herinnering. De manier waarop hij die platen indeeld, wanneer welke plaat gespeelt wordt e.d., kan geen enkele DJ evenaren. Armin mixt misschien beter, maar die draait kwakkeloos saaie rotplaten achter elkaar aan. Zit geen lijn, geen 'verhaal', geen emotie in, maar gewoon kwakkeloos aan elkaar rijgen van platen.

:nervous: meen je dat serieus?? Ik vind tiesto juist 1 van de dj's met de slechtste set programmering op het moment. Ik neem alleen al die tracklist van tiesto in de panama als voorbeeld.
AirPole
quote:
Originally posted by magrec
:nervous: meen je dat serieus?? Ik vind tiesto juist 1 van de dj's met de slechtste set programmering op het moment. Ik neem alleen al die tracklist van tiesto in de panama als voorbeeld.

+1

Van een soort Magik Journey kan je bij Tijs ook al niet meer spreken. Ik vind zijn tracklistings ook niet denderend.
Remy D
Dat eeuwige beoordelen van een DJ met een tracklist!! Hahhahaa was je erbij? NEEEEE!!! beoordeel het dan ook niet... Je kan een boek toch ook niet beoordelen door alleen de eerste regel van een hoofdstuk te lezen... Maarja het is altijd al geweest en het zal altijd blijven... :conf: Ik heb ook wel is dat ik iets van Tiesto luister dat ik denk van dit is niet het beste wat hij gedaan heeft maar als ik dan van de week weer in Panama sta is dat een Universum van verschil... :tongue2

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland