return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 
De grote Tiesto draad

basvh
zomer 2007 zei die vannochtend bij giel beelen
Ouwe Dwaas
quote:
Originally posted by basvh
zomer 2007 zei die vannochtend bij giel beelen

was ie vanochtend op 3FM?
wist ik niet.

dus hij heeft het dus bevestigd?
basvh
www.gielbeelen.nl kan je ook alles naluisteren
djdavid
ik was vorige wk woe ook in panama, voor t eerst sinds TIC 2003 weer bij een optreden van tijs. het was weer echt tijs, zich super uitleven achter de draaitafels en zo af en toe typische tiestotracks draaiend... maar om nou te zeggen dat t zo'n superset was... gewoon degelijke set

2 Chicane: om nou te zeggen dat de platenkeus van tiesto altijd SUBLIEM is gaat me echt veeel te ver, doe die oogkleppen es af!
Transara
quote:
Originally posted by djdavid
ik was vorige wk woe ook in panama, voor t eerst sinds TIC 2003 weer bij een optreden van tijs. het was weer echt tijs, zich super uitleven achter de draaitafels en zo af en toe typische tiestotracks draaiend... maar om nou te zeggen dat t zo'n superset was... gewoon degelijke set

2 Chicane: om nou te zeggen dat de platenkeus van tiesto altijd SUBLIEM is gaat me echt veeel te ver, doe die oogkleppen es af!

+1

Ik vond het laatste concert in het Gelredome behoorlijk bagger! Vooral sneu, omdat ik het kaartje voor mijn verjaardag van een vriendinnetje gehad had, dat was dus weggegooid geld.:nervous:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland