return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 
De grote Tiesto draad

Matthijs
Even wat anders; heeft iemand eigenlijk een idee waarom tiësto deze zomer niet op ibiza draait?
Asperge
quote:
Originally posted by AirPole
+1

Van een soort Magik Journey kan je bij Tijs ook al niet meer spreken. Ik vind zijn tracklistings ook niet denderend.

Dat heb ik bij Tiesto juist wel, hij neemt je echt mee een op een avontuur, wat op en neer gaat. Maarja hier zullen de meningen altijd wel over verdeeld blijven.
Muppy
quote:
Originally posted by MaGiK54
Wat vinden jullie van zijn nieuwe plaat met Maxi van Faitless.... Ik vind hem bagger...elke plaat die hij uitbrengt lijkt slechter te worden...die piratenplaat was al slijk, maar deze is gewoonweg nog slechter.

om eerlijk te zijn vind ik dit meer een Faithless-nummer in de Tiesto remix dan een 'eigen' productie van Tiesto...
Ouwe Dwaas
ik had al een keer een thread geopend over een eventuele
Tiesto in Concert 3.

Nou volgens verschillende berichten van een eventuele
Tiesto In Concert 3 zal deze gehouden worden op 19 Mei 2007.

Dat zou wel heel gaaf zijn.
Wie weet weer in het Gelredome.
En dan 3 concerten (TIC 1: 1 concert, TIC 2: 2 concerten):D

Maar dan vraag ik me ook gelijk af:

Hoe vernieuwend gaat dat dan worden?
Ik bedoel als je er 2 hebt gegeven, moet je toch wel met een uniek concert komen, die anders is dan de vorige 2 edities.
Tuurlijk ze zullen wel wat unieks gaan verzinnen,
dan hoop ik toch wel dat Tijs weer met ID&T in zee gaat en niet met UDC.

Maar als hij met net zoveel nieuwe energie draait als afgelopen woensdag in Panama, dan gaat het zeker goed komen.

We zullen het de komende maanden maar in de gaten houden.
basd
quote:
Originally posted by Ouwe Dwaas
Hoe vernieuwend gaat dat dan worden?

Totaal niet.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland