|
|
| MaGiKaL_MiKe |
| quote: | Originally posted by FredNova
een ID uit 1ste uur = Sofos feat. Dino - Breathe sunshine
een ID uit 2de uur = Marco V - Second bite (D-Formation's Third Bite Remix)
Ik haat achteraf ID'en (zeker de volgorde) :nervous: maar ik ging niet daar gans de avond alles in de gsm staan ingeven :o
edit:
* lately en sterneweg zijn niet gedraaid
* geef mij eens de links naar de vids aub, misschien kan ik wat helpen: |
Ja ik had al meer mensen gehoord over Second Bite, dus toen dacht ik meteen aan de Alex Trackone Remix, maar die is het dus niet?
Breathe Sunshine, dat is toch die vocale plaat waar Paul Van Dyk een remix van heeft gemaakt? |
|
|
| Magistrate |
lolo - why zeker niet gedraaid!
automanual werd trouwens door ronald van gelderen gedraaid, veel ambiance :crazy: |
|
|
| djibberonacid |
man man man Illusion was een feest en ik verwachte ook ni anders van men stamclub, de lasershow 100% af en zoals eerder vermeld Tiësto draaide geen commercial . We thank him for that:D
Verder heel wat Illu bommetjes gehoord, Man on mars was een kippevelmoment!! Ik heb maar een dik uur in de Retro gestaan toen Coone aan het draaien was, MAN WAT WAS DIE IN VORM, die speelde heel de keet plat!!:crazy:
mijn beoordeling van het feest 8,5/10
(geluid was goed voor mij => stond in VIP) |
|
|
| Kelly* |
Ik vond dat er op sommige momenten wat sfeer ontbrak.
Boven op de VIP viel het allemaal goe mee maar stond tijdens Tiesto ff ergens in't midden waar toen totaaaaal geen sfeer was. Iedereen stond stil :rolleyes:
Na Tiesto ff gaan kijken in de Retro zaal ... veel te warm en te druk vondek. dus maar naar The Level. Goede muziek ginder (lekker relax) maar ook weer wreed warm en der hong daar echt een mottig geurke.... ni lang blijven hangen dus.
Ben net voor Nico zen set doorgegaan :confused: :confused: :confused: :confused:
en heb dus nog een groot en wss superfun stuk van de party gemist... :whip:
De lasers waren super (Fouke heeft da goe gedaan!)de videowall hetzelfde. Weer veel lastige kindjes (zoals altijd in't Sportpaleis) en dienen Regi die ineens boven u hoofs hangt is ook ni alles (heb mij dan maar meer richting Wout verplaatst
:toothless ) |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by MaGiKaL_MiKe
a/ Ja ik had al meer mensen gehoord over Second Bite, dus toen dacht ik meteen aan de Alex Trackone Remix, maar die is het dus niet?
b/ Breathe Sunshine, dat is toch die vocale plaat waar Paul Van Dyk een remix van heeft gemaakt? |
a/ Nope, van die Marco V ben ik heel zeker.
b/ Yep, maar twas niet de PvD remix
Aurelie, automanual is niet door Tijs gedraaid, dunno who |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|