|
|
| Phortastic |
| 2 jaar geleden toen ik geweest was (ook enkel voor tiesto trouwens) was het net hetzelfde. VEEL TE VEEL volk om echt fun te hebben. Is er dus nog ni op gebeterd precies, jammer. |
|
|
| Real |
Onverantwoord veel volk :nervous:
Wij stonden in het midden tijdens Tiesto z'n set, daar was het geluid echt ENORM bagger.
TIC-wannabe's :p
Vliegende Regi :nervous: :nervous:
Warm enzo, morjah
Tot zover de minpunten. Kheb mij desondanks wel goe geamuseerd. Der was wel veel sfeer vond ik.
Kben wa teleurgesteld door Tiesto z'n setje, maar da's vooral omdat het geluid er zo slecht was. :(
Dark side of the moon (Axwell & Sebastian Ingrosso Re-Mode)
= worst track evar, bah. :(
Greece 2000
= woooe, kdacht dat Ton TB een monstersetje ging draaien na deze opener, maar de rest was veel te monotoon en saai
No One On Earth
= meezingertje :p
Nalin & Kane - Open Your Eyes (rmx)
= Markus Schulz remix? Amai, dat klonk niet echt Markus Schulz-like. :conf: Belange niet zo goed als de original though.
Jasefos - Do What U Want
= Heerlijk gewoonweg
Mixtechniek was over de hele avond ook maar zo-zo. Geen enkele DJ draaide foutloos, maar ik was toch een beetje geschrokken van Regi. Kdacht dat zijn trainwrecks erger waren. :toothless Nee serieus, dat viel wel mee imo. :)
Volgende keer als ik de combinatie Tiesto + Sportpaleis zie, blijf ik mooi thuis. 't Is niet te doen. Met de helft van het volk daar was het volgens mij nog altijd druk genoeg geweest. |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Real
Dark side of the moon (Axwell & Sebastian Ingrosso Re-Mode)
= worst track evar, bah. :(
|
die is idd echt wel slecht :whip: |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by FredNova
Veel te veel volk, slecht geluid op het middenplein, beter langs zijkant
Tiësto, geen hitjes, respect :) (misschien niet altijd even perfect gemixt)
Mr Sam - Lyteo (Rank 1 Remix)
The Freak - Above the clouds (Mark Norman Remix)
Jase fos - Do What You Want (Max Graham Afterhours In Montreal Mix)
Nalin & Kane - Open your eyes (Markus Schulz & Elevation remix)
Ernesto vs Bastian - Dark side of the moon (Axwell & Sebastian Ingrosso Re-Mode)
Marco V - Second bite (D-Formation's Third Bite Remix)
Push - Universal nation (Montana edit)
Passive Resistance - Praiseworthy Tunes (Hoipolloi Remix)
The Police - Message in a bottle (SOS) (Sander Van Doorn Remix)
Randy Katana - Play it louder
Bart Claessen - Playmo
Marcel Woods - Advanced (Tech-Trance Mix)
Tiësto - Forever today
... |
damn weddenschap verloren :)
al maar goed dat push voor iets anders wou gaan :D |
|
|
| Real |
Ow ja nog iets.
Op weg naar huis in de trein zat ik tegenover een meisje van mijne leeftijd. Ze vroeg wa ik van Regi z'n setje vond.
Ik zei zoiets van: "ja tging wel, maar dieje gast heeft toch wel echt ne pjeiresmoel he :p"
En die bekeek mij zo van: hey don't diss Regi :nervous: en zei da da belange nie waar was en ne serieus goede DJ Was :nervous:
Mental note to self: Regi-commentaar in het vervolg tot op TA beperken, want er zijn nog steeds mensen die Regi goed vinden. :o |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|