|
|
| Moondust |
ik nen witten trui en een jeansbroek, ge kunt mij zéker nie missen :D
ja ik zal pheatus wel es opbellen, die kent nog wel mensen en die mensen kennen dan ook mensen en 'k zal er dan nog wel tegen het lijf lopen met ulderen T-shirt ( ik zou de mijnen ook aandoen moest ik er één hebben ) |
|
|
| Synthesia |
Zeer goed FUSyke, ge moest ook zijn geweest. Net weer terug thuis. Zo moe of kweet niet wat. Zal later vandaag nog een reviewke posten.
Btw heb Push2005 en Belgian Bonzai ontmoet (denk dat hij de enigste was met een BETA T-shirt :p) - was zeer tof.
Gewoon rap nog eens bij zeggen dat de lightshow echt dik in orde was met al die lasers.
Hoogtepunten tijdens Tiesto zijn set, Push - Universal Nation (Montana Edit) - sublieme laser sequencing toen, en toen hij Open Your Eyes van Nalin & Kane draaide.
**valt in slaap..signing off |
|
|
| FredNova |
Veel te veel volk, slecht geluid op het middenplein, beter langs zijkant
Tiësto, geen hitjes, respect :) (misschien niet altijd even perfect gemixt)
Mr Sam - Lyteo (Rank 1 Remix)
The Freak - Above the clouds (Mark Norman Remix)
Jase fos - Do What You Want (Max Graham Afterhours In Montreal Mix)
Nalin & Kane - Open your eyes (Markus Schulz & Elevation remix)
Ernesto vs Bastian - Dark side of the moon (Axwell & Sebastian Ingrosso Re-Mode)
Marco V - Second bite (D-Formation's Third Bite Remix)
Push - Universal nation (Montana edit)
Passive Resistance - Praiseworthy Tunes (Hoipolloi Remix)
The Police - Message in a bottle (SOS) (Sander Van Doorn Remix)
Randy Katana - Play it louder
Bart Claessen - Playmo
Marcel Woods - Advanced (Tech-Trance Mix)
Tiësto - Forever today
... |
|
|
| diddi |
Voor mij wast ni zo goed.
Toegekomen tegen 23u30 dus Kane was aant draaien. Niet veel ambiance op dat moment. Dan het aftellen naar Dj Ton Tb, die direct begon met een knallerke (Greece 2000, als ik mij ni vergis :conf: ). Na 30 à 45 minuten begon het "ewa" los te komen. Dan de man himself. Veel 16-jarige groepies aanwezig die enkel voor Tiesto kwamen IMO.
Veel show voor de man van de avond (Tiesto), zo veel show zelfs dat de vorige dj's als tweederangs dj's overkwamen en enkel moesten draaien om het publiek wat bezig te houden. Geluid echt 50% naar boven volgens mij. Ik maakte me nog opmerking dat Ton TB zo stil draaide. Illusion heeft echt zijn best gedaan om een hele show (alla ID-t) te verzorgen, wat wel in orde is natuurlijk. Van Tiesto zen set heb ik niet veel gehoord, beneden veel te veel volk imo. Ik heb nergens plaats gevonden om te bewegen, behalve dan juist naast de ingang, onder de VIP, maar daar niks van de show te zien natuurlijk :rolleyes:. De hele show had iets weg van Tiesto in concert.
Rond 14u30 al terug naar huis vertrokken. Veel te moe en geen zin meer in da massa-wringen.
Ik denk als VIP da ge meer hebt gehad aan het event. Je had ten minste meer plek, zo leek het toch van beneden.
Int vervolg wa meer slapen en wa minder volk voor mij... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|