|
|
| Push2005 |
Van Gelderen in het begin ... waar halen ze het ?!? Ik vind da een goei DJ nochtans.
En bah, 3 kwartier Ton TB. Veel te weinig. Ik vind het trouwens sowieso schandalig dat ze Montana afficheren en hem dan vervangen; Montana is stukken beter. Op Tomorrowland kwam Mark Norman ook nie af ... Shame on you BlackHole !
Tiësto zal maar alles moeten goedmaken zeker ;)
Khoop alleszinds dat hij vettige techtrance gaat draaien. |
|
|
| Synthesia |
| Hoop het ook en dat dit 1 van DE parties van het jaar word. Heb er in ieder geval al ENORM veel zin in :D :D |
|
|
| djibberonacid |
ik heb ook superveel zin, de Illusion parties vind ik over het algemeen altijd wel top!!
Tiësto zal zijn best wel doen daar twijfel ik ni aan, en het licht dat voor Illusion gebruikt wordt moet naar het schijnt ongezien zijn in België! Verder verwacht ik ook wel iets van Wout vs Regi en natuurlijk The Level bangelijk he!!
:D |
|
|
| Belgian Bonzai |
| quote: | Originally posted by Push2005
Van Gelderen in het begin ... waar halen ze het ?!? Ik vind da een goei DJ nochtans.
En bah, 3 kwartier Ton TB. Veel te weinig. Ik vind het trouwens sowieso schandalig dat ze Montana afficheren en hem dan vervangen; Montana is stukken beter. Op Tomorrowland kwam Mark Norman ook nie af ... Shame on you BlackHole !
Tiësto zal maar alles moeten goedmaken zeker ;)
Khoop alleszinds dat hij vettige techtrance gaat draaien. |
Van Gelderen in het begin, ja, best jammer, want ik vermoed dat die wel goed gaat draaien. 45 min TB is uiteraard veel te weinig idd, want ik ben eigenlijk wel fan, maar dat eigenlijk op basis van producties. En liever Ton TB dan Montana, want ik heb die laatste één keer gehoord (AiB in de Zillion), en dat viel biezonder tegen eigenlijk, weinig melodie in ieder gaval, nu ja, echt wel al een paar jaar geleden dat, dus ik zou beter stfu.
Ik verwacht wel een superset van Tiësto wat wil zeggen melodic, euphoric, epic en uplifting :D iets ala disney
edit, en regi heeft het verkorven bij mij sinds hij op illusion 16y zo werd opgehemeld in die kooi terwijl de #5 (denk ik) dj ter wereld (armin van buuren) het mocht afbollen in de schaduw. Ik wik mijn woorden, dat was een van de belachlijkste dingen die ik ooit gezien heb in mijn prille leven :s |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by DJ Sid
Regi vs Wout, yes man! |
Seriously... :rolleyes:
I hope you were being sarcastic... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|